ראשי מועצות ביו"ש מחרימים פגישה עם נתניהו - סרוגים

ראשי מועצות ביו"ש מחרימים פגישה עם נתניהו

ראשי מועצות ביו"ש לא יגיעו היום להפגישה עם ראש הממשלה: "לא נשמש טפט בהצגה כשהטרור נשאר ללא מענה. למרבה הצער, הרוב המוחלט של דרישותינו נענו בשלילה בהתחמקות או במריחות"

ראשי מועצות ביו"ש מחרימים פגישה עם נתניהו
  צילום: רועי חדי)

ראשי מועצות ביהודה ושומרון בהם: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, וראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן, פנו לחבריהם ראשי המועצות במכתב והודיעו כי ייאלצו לוותר על פגישה עם ראש הממשלה הבוקר.

הסיבה משום שלדבריהם ראש הממשלה דוחה את מנהיגי ההתיישבות בהבטחות סרק הנוגעות לביטחון ולא עושה די לפיתוח ההתיישבות, הן בתחומים הביטחוניים והן בתחומים ההתיישבותיים.

במכתבם כותבים ראשי המועצות: "בחודשים האחרונים חווינו בהתיישבות פיגועים קשים, בהם נרצחו: קים לבנגרוד יחזקאל, זיו חג'בי, התינוק: עמיעד ישראל איש – רן מהישוב אלון מורה, סמל יוסף כהן, וסמ"ר יובל מור יוסף הי"ד ונפצעו רבים.

בפגישות שנעשו עם ראש הממשלה ואנשי לשכתו, פגישות בהן דרשנו: לבטל את הקיצוץ בסך 400 מליון ש"ח במרכיבי הביטחון ביו"ש, להשיב את כוחות החיילים שקוצצו באיזור, להשיב את המחסומים, לענות בתשובה ציונית הולמת בהתיישבות על פיגועי הטרור –

למרבה הצער, הרוב המוחלט של דרישותינו נענו בשלילה בהתחמקות או במריחות. שוב, כעניים בפתח, מצפים מאיתנו לקבל בהכנעה ולהודות על קידום של מספר תוכניות בודדות, שבחלקן אף ממוחזרות, שלא ניתן בשום אופן לראות בהן פריצת דרך של ממש.

במצב עניינים זה איננו רואים ערך בקיומה של פגישה שכל תכליתה יצירת תמונה אידילית של שותפות, שאין מאחוריה דבר

ראשי המועצות מוסיפים: "אנו מבינים את הקושי הכרוך בסירוב להזמנת ראש הממשלה לפגישה ומכבדים את מי שבוחר להיענות לפגישה ולסייע לראש הממשלה למרות האמור, אולם אנו, מתוך המחויבות והאחריות הכבדה המונחת על כתפנו לביטחון תושבינו ולפיתוח ההתיישבות, איננו יכולים ליטול בכך חלק. אנו מבקשים לעלות קומה ולהבהיר כי ההתיישבות ביהודה ושומרון איננה בן חורג של ממשלת ישראל.

.בפגישה הצפויה להתקיים בשעה 10:00 בלשכת ראש הממשלה היו צריכים להשתתף כמעט כל ראשי הרשויות ביו"ש, כאמור ראשי הרשויות, בהם הרשויות הבולטות והגדולות ביו"ש הודיעו לראש הממשלה: לא נשב עמך כעת"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
יוסי דגן זה היה ברור תעשה שרירים נבוא חשבון
כהן שולמית | 26-12-2018 9:06
החבר של גדעון סער. יותר מדי טוב לכם 10 שנים של פריחה. בושה וחרפה אין לכם טיפת כבוד לראש הממשלה יחזור אליכם כמו בומרנג
בחייאת שולמית על מי את עובדת?
מכיר טוב | 26-12-2018 11:11
ביבי יורק על כולנו ותמיד אומרים שזה גשם. מספיק להוית ילדי הכאפות שלו. בנט בוחר בזה שיבושם לו ושיתרסק בקלפי. אנחנו רוצים ימין אמיתי. רק ריצה משותפת של תקומה יחד עוצמה וזהות תכניס ימין אמיתי לכנסת שתמנע מהצמד ביבי את בנט להשתולל.
2
כל הכבוד! באמת
בני ברקי | 26-12-2018 9:18
כל הכבוד לכם. יהיה ה' בעזרכם לטובה ולברכה
3
כל הכבוד
איציק וייס | 26-12-2018 10:20
צריך כבר להבין ביבי כישלון הגיע הזמן לשינוי ! רק הבית היהודי הפיתרון
4
ישראל גנץ נהיה הפודל של סמוטריץ
גוש טלמונים | 26-12-2018 11:28
כולו רעש וצלצולים
5
מקבל הוראות מה לעשות
ישראל הפודל של דגן | 17-02-2019 17:14
וגנץ מבצע כל פקודה של דגן איש הגאוה.