ראשי מועצות ביו"ש זועמים על נתניהו: גונב קרדיט ממהלכים של איילת שקד

ראשי מועצות ביו"ש זועמים על נתניהו: גונב קרדיט ממהלכים של איילת שקד

ראשי מועצות ביו"ש, שרובם חברי ליכוד, טענו בישיבה סגורה כי המהלכים האחרונים של הממשלה, הם תוצאת עבודה של שקד. על ראש הממשלה: "חוץ מהודעה לתקשורת - נתניהו לא עשה כלום"

גונב קרדיט משקד; ראשי מועצות ביו"ש נגד נתניהו
  המפגש בגבעת אסף (קרדיט: באדיבות המצלם)

בישיבה סגורה של הבית היהודי עם ראשי הרשויות ביו"ש  שהתקיימה אתמול (שני) בגבעת אסף, נשמעה ביקורת נוקבת על התנהלותו של ראש הממשלה וכעת גם שר הביטחון נתניהו, בכל הנוגע ליהודה ושומרון.

בדיון האשים אחד מראשי המועצות את ראש הממשלה, כי חלק מהסדרת היישובים שנעשתה עד היום – לא קרתה אצל נתניהו אלא במשרד אחר. בחילופי הדברים שהגיעו לסרוגים, נשמע ראש המועצה אומר לנוכחים: "גם תקנת השוק שאושרה כעת אחרי 3 שנים – לא אושרה בגלל עבודה של לשכת ראש הממשלה", והוסיף ברמז: "כולנו יודעים מי עבדה קשה בשביל זה".

שקד פנתה  אליו: "תגיד, תגיד את זה בקול רם", והוא השיב: "משרד משפטים כמובן". שקד מחוייכת: "על זה עבד יאיר (הירש, ראש המטה, ע"ג) במשך שנתיים".

"חוץ מהודעה לתקשורת – נתניהו לא עשה כלום"

בשיחה לסרוגים סיפר ראש רשות אחר שנכח בישיבה: "כשהיינו בדרך להפגנה מול הבית שלו, (מחאה שהתקיימה בכיכר פריז מול בית ראש הממשלה בירושלים ביום חמישי האחרון, בתגובה לפיגועים הרצחניים בבנימין, ע"ג) הוא הוציא הודעה כדי לצ'פר את ההתיישבות". אבל, "חוץ מהודעה לתקשורת – נתניהו לא עשה כלום", אמר עוד בחריפות.

ראשי המועצות שמזוהים עם הליכוד לא מוכנים להזדהות בשמם, אך השתתפותם בישיבת סיעה של הבית היהודי היא רבת משמעות לאור העימות המתוקשר בין המפלגות. "הרבה עבודה נעשתה במהלך השלוש השנים שעברו בלי הפסקה. אנחנו מכירים את זה מקרוב ופרגנו לשקד", הוסיף עוד.

בישיבה עלתה בין היתר גם סוגיית צרכי הביטחון שעמדה בפני קיצוץ בתקציב: "רק מקצצים יותר ויותר, אי אפשר להמשיך" אמרו ראשי המועצות לשרים ולחברי הכנסת. סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן התחייב בפני ראשי המועצות שלא ייפגעו.

נתניהו יכול לפתור הכל בצו, בלי חקיקה

ראשי הבית היהודי הסבירו את שורת החקיקות האחרונות, בהן 'חוק ההסדרה השני' ו'חוק גירוש משפחות מחבלים'. "כל זה פתיר בצו, ונתניהו יכול לעשות את זה עם הסמכויות שלו כשר הביטחון ואז אין צורך בכל החוקים של הבית היהודי".

במהלך ישיבת שרי הליכוד ביום ראשון האחרון הביע ראש הממשלה נתניהו כעס רב על ראשי מועצות בהתנחלויות שמפגינים נגדו מחוץ לישיבת הממשלה. לדברי שרים שהשתתפו בישיבה נתניהו נשא מונולוג על כך שהממשלות בראשותו עשו יותר מכל ממשלה אחרת למען ההתנחלויות.

נתניהו אמר: "ראשי מועצות ביש"ע עושים פוליטיקה ואני לא אפגש איתם". השר אלקין התערב ואמר לנתניהו: "ראש הממשלה – אתה צריך לפגוש אותם. גם את ראשי הרשויות בעוטף עזה פגשת". נתניהו השיב בכעס: "אולי אקבל את המלצתך באופן חלקי – איפגש עם כמה מהם אבל לא עם כולם – כי חלק עושים פוליטיקה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מתנחלים
שרירא | 18-12-2018 13:04
די לשוד הקופה הציבורית. יש במדינת ישראל עוד 8 מיליון תושבים והם לא מקבלים 10 אחוז מהכספים שהממשלה הזו מרעיפה עליכם. הפקרות של בתי חולים. הקשישים. הנכים.וכל שכבות האוכלוסיה החלשה. אין לכם מצפון?
למען נכדיך
בנימין | 18-12-2018 20:41
המתנחלים מכשירים את הקרקע
תגובה
ל2 | 18-12-2018 14:26
לך תהיה מגן אנושי של המדינה ביוש ותבין איך התושבים שם שומרים בגופם על המדינה. אם לא הם כל ערי המרכז כל היום פיגועים. אז חדל קשקשת.
2
גזילת קרדיט
תמי עמנואל | 18-12-2018 14:59
נתניהו הוא גונב קרדיטים ידוע. המדינה אומנם חשובה לו - אך התהילה האישית חשובה לו עוד יותר. עצוב מאוד שהגענו לכך שזהו ראש ממשלתנו. יש להצביע למפלגת הבית היהודי בהמונינו. בנט ושקד קורצו מהחומר הנכון, זה שרואה את טובת המדינה לנגד עיניו ואין לו שום עניין בריפודי אגו.
3
גנב האריה מהעכבר ?
רפ | 18-12-2018 17:57
קשקוש אחד גדול, אין מה לגנוב מהאישה הזו שאלוהים יודע איך הצליחה להשתחל לפוליטיקה הישראלית. היתה ונשארה מסוכנת הגברת שקד, מסוכנת לעם ישראל ולבוחרים כולם. בואו ונוודא שלא היא ולא הבוס השאפתן שלה יעברו את אחוז החסימה בבחירות הבאות. אלה קבוצה של אנשים שתמיד מזכירים לנו שישנם חורים בדמוקרטיה והיא לא מושלמת
4
הבית היהודי הרס לנו את הבית!
המתמחים למשפטים | 18-12-2018 22:50
איילת שקד הרסה לנו את הבית!
5
יו"ש
טל | 19-12-2018 1:31
חצופים!! אין מילה אחרת כאילו חייבים להם משהו.