דאע"ש במרוקו: נתפסו לאחר שערפו ורצחו תיירות - סרוגים

דאע"ש במרוקו: נתפסו לאחר שערפו ורצחו תיירות

המשטרה המקומית במרוקו תפסה שלושה חשודים כאחראים למקרה הרצח המזעזע של שתי תיירות מסקנדינביה ברכס הרי האטלס. מחקירת האירוע עולה כי החשודים השתייכו לדאעש, ותיעדו את עצמם עורפים את ראשה של אחת מהתיירות

author-image
דאע"ש במרוקו: נתפסו לאחר שערפו ורצחו תיירות
  התיירות שנרצחו במרוקו (צילום: עמוד הטוויטר של רשת Sky News)

זעזוע במרוקו: המשטרה המקומית עצרה היום (חמישי) שלושה חשודים כאחראים למקרה רצח של שתי תיירות מסקנדינביה שטיילו השבוע במדינה. על פי ההערכות המשטרה, החשודים ככל הנראה משתייכים לארגון אסלאמי קיצוני, כאשר ההערכה היא שפעילי דאעש אחראים לאירוע המזעזע.

המעצרים הגיעו בעקבות מרדף ממושך שהחל ביום שני האחרון לאחר שגופותיהן של לואיסה וסטראגר ג'ספרסן, בת 24 מדנמרק ושל מארן אואלנד, בת 28 מנורבגיה, אותרו באזור נידח ברכס הרי האטלס. לדברי ראש ממשלת דנמרק לארס לקה ראסמוסן, "המניע למעשה הוא פוליטי ועל כן מדובר בפיגוע טרור. החקירה הראשונית של הרשויות במרוקו מצביעה על כך שהרצח עשוי להיות קשור לארגון דאעש".

על פי כלי התקשורת במרוקו, בחקירת האירוע נמצא תיעוד ממצלמות אבטחה שהראה את שלושת החשודים מקימים אוהל סמוך לאוהל שבו התיירות ישנו במהלך הטיול שלהם. הרשויות בדנמרק הצליחו לאמת סרטון שהופץ ברשתות החברתיות ובו מוצגת אחת הנשים כשהיא צורחת בזמן שגבר משסף את גרונה למוות באמצעות סכין.

עוד עלה כי התיירות נרצחו במיקום שונה מזה שבו הגופות אותרו, כשגופותיהן נגררו למרחק של כ-10 ק"מ מהכפר אימליל- שנחשב למוקד תיירותי פופולרי, ממנו מטיילים יוצאים לטרקים בהר טובקאל – הגבוה ביותר ברכס הרי האטלס ובצפון אפריקה. בעקבות מותן של שתי התיירות, תגברה מרוקו את האבטחה באזור.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מסכנות
טול | 20-12-2018 21:40
כואב הלב, מזעזע ממש. מקווה שרוצחיהן יקבלו עונש מוות.
2
לשרוף איתם חיים
דנה | 21-12-2018 8:21
מוסלמים דאעש חיות ..הלוואי וישספו אותם כמו שעשו לתיירות ןבכלל ..לאט ובעינויים פח אשפה של ארגון .חזקים על חלשים .. גברים ??
רצח התיירות במרוקו
תותח | 22-12-2018 10:36
הן באו מלללנד חשבו שיש רק טוב בעולם. יש רוע ומי נוסע לחור כזה בארץ ערבית?