רה"מ במסר לחיזבאללה: "מי שיתקוף - דמו בראשו" - סרוגים

רה"מ במסר לחיזבאללה: "מי שיתקוף – דמו בראשו"

במפגש עם שגרירים זרים, סמוך לפעילות צה"ל בצפון אמר נתניהו: "אנחנו שוללים מהאויבים שלנו את נשק המנהרות ונעשה זאת גם לחמאס וחיזבאללה. נפעל ככל שדרוש"

author-image
רה"מ במסר לחיזבאללה: "מי שיתקוף - דמו בראשו"
  (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר (חמישי) עם שגרירים זרים בגזרת הצפון סמוך לכוחות צה"ל הפועלים לחשיפת ונטרול המנהרות. השגרירים קיבלו סקירה מפי אלוף פיקוד הצפון יואל סטריק וראש אג״ת אמיר אבולעפיה וסיירו באזור המנהרה שנחשפה.

נתניהו עדכן את השגרירים בפרטי מבצע ״מגן צפוני״ ובכוונות חיזבאללה לשימוש במנהרות נגד ישראל וביקש מהם "לגנות את הפרת הריבונות הישראלית ולהצטרף לדרישה להטלת סנקציות מוגברות על חיזבאללה".

״אנחנו שוללים מהאויבים שלנו את נשק המנהרות בשיטתיות ובנחישות, אנחנו עושים זאת גם לחמאס, גם לחיזבאללה, ואנחנו נפעל ככל שדרוש", אמר נתניהו והוסיף באיום: "מי שיתקוף אותנו – דמו בראשו. חיזבאללה יודע את זה וגם חמאס יודע את זה".

נתניהו אמר לשגרירים כי הם "צריכים לגנות את התוקפנות הזו של איראן, של חיזבאללה ושל חמאס, באופן חד משמעי, וכמובן גם להעצים את הסנקציות נגד הגורמים הללו".

על מבצע מגן צפוני הוסיף נתניהו כי  "הפעולה הזו היא בתחילתה, אבל בסופה נשק המנהרות, שחיזבאללה השקיע בו כל כך הרבה – כבר לא יהיה קיים ולא יהיה אפקטיבי".

(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

עוד הוסיף רה"מ: "הציפייה של ישראל זה גינוי חד-משמעי של חיזבאללה, הטלת סנקציות נוספות על חיזבאללה, גינוי ודרישה מממשלת לבנון להפסיק את מתן האשראי שהיא נותנת לשימוש בשטחה להתקפות האלה על ישראל. כל זה יעלה בכינוס הקרוב של מועצת הביטחון לדרישתה של ישראל. זה צעד מדיני ודיפלומטי חשוב, שמשלים את המאמץ המבצעי ההנדסי שלנו לשלול מחיזבאללה ומאיראן את נשק המנהרות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא אמין
שמואל | 06-12-2018 15:12
כבר ראינו מה קרה לחמאס שירו 500טילים על ישראל... במקום נסראללה הייתי ממשיך לישון בשקט
2
אחרי בלבול המח שלו כל השגרירים יבקשו העברה
לעבתנ תיחהעסכבחהלעעה | 06-12-2018 15:16
מסכנים