נתניהו לאו"ם: "גנו את הפרת הריבונות הישראלית" - סרוגים

נתניהו לאו"ם: "גנו את הפרת הריבונות הישראלית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, ועדכן אותו בפרטי מבצע "מגן צפוני" של צה"ל. בדבריו הבהיר כי הוא רואה בחומרה רבה את הפרת הריבונות הישראלית ע"י חיזבאללה, וקרא לגינוי והפעלת סנקציות

author-image
נתניהו לאו"ם: "גנו את הפרת הריבונות הישראלית"
  צילום: תומר נויברג\פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (רביעי) בטלפון עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, ועדכן אותו בפרטי מבצע "מגן צפוני" המתרחש בגבול עם לבנון.

בדבריו ראש הממשלה אמר כי הוא רואה בחומרה רבה את ההפרה הבוטה של הריבונות הישראלית שבוצעה על ידי חיזבאללה במסגרת חפירת מנהרות הטרור, אשר מהווה הפרת של החלטת מועצת הביטחון של האו"ם. נתניהו הוסיף וציין כי "זהו חלק נוסף מהתוקפנות של איראן באזור".

עוד הבהיר לגוטרש כי הוא מצפה שהאו"ם יגנה בחריפות את הפרת הריבונות הישראלית. כמו כן, רה"מ אמר למזכ"ל כי על הקהילה הבינלאומית להצטרף לדרישה להפעלת סנקציות מוגברות על חיזבאללה בעקבות האירועים.

מוקדם יותר היום דווח כי לבנון תגיש תלונה למועצת הביטחון של האו"ם נגד ישראל, זאת בין השאר בעקבות הפעולות של צה"ל בגבול. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בלבנון, התלונה שתוגש תעסוק ב"הפרות החודשיות החוזרות ונשנות של ישראל בלבנון". לטענתם, מספר ההפרות עומד על יותר מ-150 בכל חודש. עם זאת, בלבנון סירבו לפרט מהם "ההפרות" הללו וכיצד ישראל פעלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו