גנץ בביקורת: הפתרון מעמיד בספק את הסדרת חרשה - סרוגים

גנץ בביקורת: הפתרון מעמיד בספק את הסדרת חרשה

מצד אחד, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ מברך על ההחלטה להסדיר את הישוב חרשה, מצד שני הוא מבקר את "הפתרון" שהוצע על ידי משרד המשפטים: "מעמיד בספק את היכולת לממש את ההסדרה"

author-image
גנץ בביקורת: הפתרון מעמיד בספק את הסדרת חרשה
  (צילום: יח"צ)

מצד אחד, ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ מברך על ההחלטה להסדיר את הישוב חרשה, מצד שני הוא מבקר את הפתרון שהוצע על ידי משרד המשפטים בראשות השרה איילת שקד וטען שהוא "אינו מידתי ושמעמיד בספק את היכולת לממש את הסדרת הישוב".

לפי הפיתרון, דרך הגישה לישוב חרשה בבנימין אושרה בחוות דעת להכשרת היישוב, כדי שניתן יהיה לקדם את ההליך התכנוני להסדרת המקום במהירות, זאת באמצעות חפירת מנהרה מתחת לדרך הגישה, שנמצאת בחלקה על אדמות שאינן בבעלות המדינה.

"אנחנו מברכים על ההחלטה שהתקבלה סוף סוף לאחר קרוב ל 10 שנים מאז שהמדינה הודיעה לבג"ץ על כוונתה להסדיר את הישוב", מבהיר בתחילה גנץ. ומודיע כי כעת מצפים במועצה שהליכי התכנון וההסדרה יתקדמו במהירות.

עם זאת הוא מעלה נקודה, "הפתרון שאומץ כעת לביצוע מנהרה בשיטת חפירה וכיסוי בעלות גבוהה מאוד של מיליוני שקלים הינו פתרון שאינו מידתי ושמעמיד בספק את היכולת לממש את הסדרת הישוב".

משכך, קרא לממשלה ובראשה לראש הממשלה נתניהו: "לחזור לדרך המלך ולאמץ את הפתרון של הפקעת הדרך הקיימת, פתרון אשר הוצע על ידי משרד הבטחון ומופיע בחוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה, ולחילופין לתקצב את ביצוע המנהרה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ארץ ישראל שייכת לעם ישראל
מנהרה?! | 06-12-2018 13:31
מספיק עם השטויות. צריך להניע מחדש את ה- D9 של מוטי יוגב, ואם הוא לא יכול לנהוג - יש מי שיכול.
2
למה שלא יקימו את הישוב כולו מתחת לאדמה?
למלם | 06-12-2018 20:31
אפשר להביא ערבים מומחים בחפירות מעזה. בכל אופן חפירות זה שימוש מצוין בכספיו של משלם המיסים. עלו והצליחו.