קריאה במחנה הציוני: ״השר ארדן, תתפטר לאלתר!״ - סרוגים

קריאה במחנה הציוני: ״השר ארדן, תתפטר לאלתר!״

יו״ר סיעת המחנה הציוני ומרכז האופוזיציה יואל חסון קרא לשר ארדן להתפטר, וח"כ שלי יחימוביץ' אמרה לשרים בנט ושקד שצריכים להתנצל: "הכפישו את כבוד השופט גולדברג"

קריאה במחנה הציוני: ״השר ארדן, תתפטר לאלתר!״
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

במחנה הציוני הגיבו הערב (רביעי) לפרישתו של אדרי ממפכ"לות המשטרה. יו״ר סיעת המחנה הציוני ומרכז האופוזיציה יואל חסון קרא לשר ארדן להתפטר, וח"כ שלי יחימוביץ' אמרה לשרים בנט ושקד שצריכים להתנצל בפני השופט גולדברג.

יחימוביץ' הסבירה כי "אחרי שהרבה רפש הוטל בועדת גולדברג ובעיקר בעומד בראשה, מתברר שהועדה עשתה שירות חשוב, אמיץ ונאמן לאזרחי המדינה". על השרים בנט ושקד טענה: "הכפישו את כבוד השופט גולדברג וביקשו להפוך את הועדה לחותמת גומי חסרת חוט שדרה", ואמרה כי הם צריכים כעת "להתנצל בפניו, להוריד פרופיל, ולאפשר לועדה להמשיך לעשות את עבודתה נאמנה".

חסון ניצל את הסרת מועמדותו של אדרי לתקוף את השר לביטחון הפנים שעמד מאחוריו: ״למשטרת ישראל ואזרחי ישראל מגיע שר שמצליח לבצע משימה מתחילתה עד סופה". ופנה אליו, "ארדן, לא תוכל לשלוף עוד שפנים מהכובע – עוד לא הספקנו לשכוח את השקר באירוע באום אל חיראן, את גל ההצתות שהתרחש רק בדמיונך וגם את רצח הנשים שעדיין לא נמצא לו מענה".

חסון הזכיר את פרשת מינויו של גל הירש שסוכל גם הוא, "משר ביטחון פנים שלא מצליח פעמיים (ברצף!) למנות מפכ"ל ראוי, מצופה לעשות דבר אחד: להתפטר לאלתר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הפעם הם צודקים ובגדול
בהחלט | 05-12-2018 20:56
מינוי מושחת של ארדן המושחת ושקד תאוות הכוח נחסם בידי ישיש בן 87 זכר לשלטון החוק שהיה נהוג פה בעבר.
2
מענין שלאדיוט אין בושה
מישהו | 05-12-2018 21:14
עכשיו כשברור שלגל הירש תפרו תיק, להתיחחס למינויו כמשגה?
3
השר ארדן
שמעון יוסף | 05-12-2018 21:21
השר ארדן אוהבים אותך, אין לך על מה להתנצל לא אתה ולא לשרה שקד ובנט, מי שצריך להתנצל זה השמאל ההזוי על הרדיפה האין סופית שלו בכל נושא ועניין הם פשוט נמאמסו על העם הגיע הזמן שיצאו לנו מהעיניים.
4
פיטורין למאי?
אבו צברי | 05-12-2018 21:55
מה יועילו פיטוריו של השר ארדן? וכי יואל חסון ימנה את עצמו במקומו? הממשלה תתפרק? לא! אז הכלבים נובחים והשיירה עוברת.