אראל סג"ל חושף: זו הסיבה שהשעו שדרן מגל"צ - סרוגים

אראל סג"ל חושף: זו הסיבה שהשעו שדרן מגל"צ

סג"ל הציג את ההתכתבות בינו ובין ראש מחלקת החדשות בגלי צהל אליאיל שחר. ואף סיפר שבכיר בגל"צ אמר לו: "אם לא תפסיק להתעסק בצבא יסגרו את גל"צ בגללך"

אראל סג"ל חושף: זו הסיבה שהשעו שדרן מגל"צ
  (קרדיט צילום: גלעד בר שלו)

אראל סג"ל החליט לחשוף היום בשידור ברדיו 103 FM מדוע השעו את מי ששידר לצידו בגלי צה"ל רועי עידן. סג"ל הציג בחשבון הטוויטר שלו את ההתכתבות בינו ובין ראש מחלקת החדשות בגלי צהל אליאיל שחר, שכותבת לו שעידן מושעה עד לשיחת בירור עם מפקד גל"צ שנכנס באותה תקופה- שמעון אלקבץ. וזאת עקב ציוץ שצייץ בחשבונו האישי על כך שרמטכ"לים הם לא סחורה חמה- כי נחשף הבלוף שנקרא צה"ל.

(צילום מסך- מתוך הטוויטר של אראל סגל)

"מעדכנת אותך שאלקבץ רוצה להיפגש עם רועי וגלית (דיסטל-אטבריאן) כדי להכיר אותם", כותבת שחר, "לגבי רועי ביקש לא לשבץ אותו לשידור לפני הפגישה." שחר אף צרפה קישור לציוץ אותו העלה רועי עידן בו הוא כותב בתגובה לעיתונאי חיים לוינסון: "מאותה סיבה שרמטכלים הם כבר לא סחורה פוליטית חמה. הציבור יותר חשוף לבלוף שנקרא צה"ל".

 אם לא תפסיק להתעסק בצבא יסגרו את גל"צ בגללך

הסיפור אליו חזרו היום אראל סג"ל  ברדיו 103FM מגיע על רקע תחקיר המקור על הנעשה ב-"וואלה"- סביב תיק 4000 והעדויות של עיתונאים כי קבלו הוראות לשנות ולערוך כתבות לפי דרישות ניר חפץ ששימש כדובר משפחת נתניהו, החליט אראל. באולפן יישבו גם רועי עידן עצמו ואיתמר פליישמן שניהם הגישו כאורחים גם בגלי צה"ל בתכניתו של סג"ל. "האם לראש מערכת החדשות בגל"צ מותר להחליט שמשהו לא ישודר? תהו בשידור, "כשהתנהגו באופן לא ראוי, קמתי והלכתי ולא התבכיינתי"- הגיב סג"ל לתחקיר עיתונאי וואלה בתכנית "המקור" בו השתתף גם דוד ורטהיים שערך את וואלה ברנז'ה והשתתף גם כן כמגיש אורח לצידו של אראל.

אראל סיפר גם שאמר לו ראש מדור בגלי צה"ל: "אם לא תפסיק להתעסק בצבא יסגרו את גל"צ בגללך" ואילו פליישמן סיפר: "אחד הבכירים בגלי צה"ל אומר לנו לא לראיין את איתמר בן גביר כעו"ד של לקוח. השבתי לו שאנחנו רדיו ציבורי וזו מדינה דמוקרטית ואתה לא יכול להגיד לי לא לשדר, אף איימתי לעתור לבג"צ על כך".

הראיון ב-103 FM:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
רוצה לקבל משכורת מהצבא ולהשמיץ את הצבא?
אוי יוי יוי | 28-11-2018 14:44
בוא תנסה בשוק הפרטי להשמיץ את הבוס. רוצה לבקר את הצבא? לך לשדר בתחנה מסחרית.
סליחה!?!?!?!
אמפר | 30-11-2018 18:09
לא נראה לך שהתבלבלת?
2
מישהו למד מאתר וואלה איך להעלים אנשים/דברים ?
נאוה | 28-11-2018 18:44
סגל מקווה שלא תיכנע לו ותראיין את בן גביר - הוא איש משכיל ונעים לשמוע אותו. לאיזה מדרגה ירדה המדינה - דיקטטורה.
3
אמר בערוץ 20 כשעבד במקביל בגל"ץ
אראל סג"ל | 30-11-2018 12:07
שאין לו בעיה עם זה שהקריאו משיריי דרוויש בגלץ. אם זו לא אינטרסנטיות, זו גישה של ימין קיצוני שהוא בעצם ניאו ליברלי - חופש ביטוי ללא גבול וגם לתמיכה בטרור, מה רע?
4
צביעות ושקר
פ | 17-02-2019 23:02
מי שרוצה להביע דעה זו זכותו אבל הגדול לא התור עובד ציבור בדיוק כמו מורה בבית ספר עובד משרד החוץ המדינה ממנת את התקשורת ואין שום זכות לאף עובד גם לאמנון אברמוביץ להביע דעה מאחורי המיקרופון שניתן לו כשדרן דיווח מעניין שמה שהיה פעם הסתה הפך להיות זכות זוהי הסתה נגד חיילי צהל ואדם כזה גם לא יכול להתנצל הוא צריך לעוף מיד מהעבודה לבחירות להתמודד בכנסת