טענות בריק: מועלם דורשת ביקורי פתע בבסיסי צה"ל - סרוגים

טענות בריק: מועלם דורשת ביקורי פתע בבסיסי צה"ל

בעקבות טענותיו הקשות של אלוף במיל' יצחק בריק, פנתה ח"כ שולי מועלם רפאלי החברה בוועדת חוץ וביטחון אל יו"ר הוועדה ח"|כ דיכטר, בדרישה לערוך סיורי פתע בבסיסי צה"ל

author-image
טענות בריק: מועלם דורשת ביקורי פתע בבסיסי צה"ל
  (צילום: גרשון אלינסון/ פלאש 90)

בעקבות טענותיו הקשות של אלוף במיל' יצחק בריק, פנתה היום (חמייש) יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם רפאלי החברה בוועדת חוץ וביטחון אל יו"ר הוועדה ח"כ אבי דיכרטר, בדרישה לערוך סיורי פתע בבסיסי צה"ל.

"תוהה אם ישראל נמנעה ממבצע רחב בעזה בעקבות הליקויים עליהם הצביע אלוף במיל' בריק."

אמש פורסם ב'חדשות', כי נציב קבילות החיילים אלוף במיל' יצחק בריק מעלה טענות חמורות בדבר מוכנותם וכשירותם של הימח"ים, מחסור בכוח אדם ומעל הכל כי קצינים בכירים בצה"ל מדווחים במודע דברים שאינם נכונים אל חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

במכתה לדיכטר, טוענת מועלם כי "בשל חומרתם יש לקוות שדבריו אינם נכונים, אחרת יש לתהות אם העובדה שישראל נמנעה מביצוע מבצע רחב בעזה קשורה לליקויים עליהם הצביע".

לאור זאת הוסיפה, "כגוף המפקח על עבודתה של מערכת הביטחון ובתוכה צבא הגנה לישראל, חובה עלינו לבדוק את הדברים לעומקם". וקראה לדיכטר לערוך מטעם הוועדה שורה של ביקורי פתע בבסיסי צהל השונים, כך נוכל לבחון מקרוב את טענותיו. בהתאם נוכל לדרוש את תיקון הליקויים ככל שיידרש, בין היתר גם אם מדובר במסקנות אישיות כלפי קצינים שמסרו במודע דיווחים שגויים", דברי חברת הכנסת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
חחח לפני שבוע הייתה הפודל של בנט, התראיינה וא
אבי | 22-11-2018 11:22
ואיימה שיפרשו אם לא יקבל את הבטחון.... כולה שפוטה של בנט, מאימת עם אקדח קפצונים.... יאללה תחזרי למטבח( לא הצלחתי להתאפק...)
לא יפה לא מכבד.תעבוד על המידות
אוקטובר | 12-12-2018 16:14
סוף סוף שומעים דברים נכונים ורואים משולית נפתלי בנט (האח של לפיד הבן של זולל החרדים.) תמשיכי כך זה דברים נכונים פעמים רק תדאגי שיבוצע