קומץ פעילים מארגון "הנכים הופכים לפנתרים" חוסמים את מסילת הרכבת הרכבות ליד יקום שבשרון, והובילו לשיבושים קשים בתנועת הרכבות בין נתניה והרצליה. ברכבת ישראל מסרו כי "בשל הפגנת ארגוני הנכים המתקיימת במפגש כביש ומסילה בשפיים תנועת הרכבות בין שפיים לבית יהושוע הופסקה, וחלים שיבושים בתנועת הרכבות. לפי שעה, רכבות מצפון יסתיימו בנתניה, ורכבות מדרום יסתיימו בהרצליה. צוותי רכבת ישראל ומשטרה בדרכם למקום".
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
כל הכבוד לפנתרים הלוחמים! קשה לשרוד עם קצבה של 3270 שקל לחודש, בהחלט מבין אותם וזה אחר מאבק השרדותי ומאומץ של שנים, זה נראה פשוט שממשלת הליכוד היא נגד החלשים ונגד הנכים. ואלה רק הנכים, גם שאר מקבלי הקצבאות חיים ברעב בעוד ש12 מיליארד מתקציב הביטוח הלאומי מועברים לתקציב המדינה השוטף, לצרכים אחרים, כל שנה. מצב הנכים הגיבורים אכן קשה.