מתחמם לאירוויזיון? הג'וב החדש של גיא זוארץ - סרוגים

מתחמם לאירוויזיון? הג'וב החדש של גיא זוארץ

אומנם את ג'וב הנחיית האירוויזיון הוא עדין לא קיבל, אך בינתיים גיא זוארץ נבחר להנחות את עונת הVIP החדשה של ''האח הגדול'' לצד המגישה לירון ויצמן

author-image
מתחמם לאירוויזיון? הג'וב החדש של גיא זוארץ
  (צילום: מתוך יוטיוב/ ערוץ 20)

בזמן שהוא נמצא כמועמד מוביל להנחיית האירוויזיון, שצפוי להתקיים בתל אביב. המנחה, הזמר והשחקן גיא זוארץ קיבל תפקיד הנחייה חדש על המסך.

היום (א') הודיע רשת 13, כי זוארץ נבחר להנחות את עונת הVIP החדשה של "האח הגדול", שצפויה לעלות בקרוב. על פי הדיווחים בעונה החדשה צפויים להיכנס לביתהמפורסם: הצל (יואב אליאסי), הפרופסור הפרובוקטיבי אמיר חצרוני ועוד שלל אושיות רשת ודמויות מוכרות.

זוארץ שמוכר כפנים של התכנית "הישרדות" (שמשודרת גם היא ברשת 13) ינחה כעת גם את "האח הגדול' לצד המגישה לירון ויצמן,  שהנחתה את העונה הקודמת לצד המנחים עפר שכטר ואסי ישראלוף, שהחליטו לפרוש מתפקידם לפני מספר שבועות.

כזכור כפי שפרסמנו כאן, זוארץ מקווה להנחות גם את האירוויזיון הקרוב, שיתקיים במאי הקרוב בתל אביב. לאחרונה הוא הגיע לאודישנים מול כאן ואיגוד השידור האירופי (EBU), שבחנו מועמדים נוספים לתפקיד, ביניהם: בר רפאלי, ארז טל, ליאור סושרד, גאולה אבן סער ועוד. ההחלטה הסופית צפויה להתקבל עד סוף החודש הקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו