'יריקה בפנים': ישוב בבנימין ביטל הופעה של 'הצל' - סרוגים

'יריקה בפנים': ישוב בבנימין ביטל הופעה של 'הצל'

הראפר ופעיל הימין סיפר כי הופעה שלו שתוכננה להיערך ביישוב אדם ביום העצמאות בוטלה בגלל דעותיו. ביישוב טענו שמדובר בבעיה תקציבית וכינו אותו "חצוף"

author-image
'יריקה בפנים': ישוב בבנימין ביטל הופעה של 'הצל'
  (צילום: פלאש90)

הראפר ופעיל ימין, יואב אליאסי (הצל), התרגל לכך שמחרימים אותו בגלל דעותיו ואמירותיו, אך אם עד היום הוא היה רגיל שהחרמות נגדו מגיעים מהצד השמאל של המפה הפוליטית, כעת קיבל אליאסי "יריקה בפנים" כהגדרתו, לאחר שהיישוב 'אדם' בבנימין ביטל את הופעתו ביום העצמאות.

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב הצל: "אז ברגיל, גם השנה אני מוחרם בעקבות דעותיי הקיצוניות של ציונות, אהבת המולדת וגאווה יהודית מלהופיע ביום העצמאות. אבל הפעם לא השמאל מחרים אותי, אלא הצבועים המתיפייפים מימין, ולא סתם ימין אלא מתנחלים מההתנחלות אדם".

"האמת שאין כבר כוחות להתבכיין על חרמות אבל כשזה מגיע מאנשים שאתה כל כך מזוהה איתם, נלחם למענם תחת סיכון אישי זה כבר מעבר למעליב, זה משפיל", כתב אליאיסי.

בשלב הזה החריף הראפר את הטון וכתב: "אין לי מושג מתי הם הפכו לאידיוטים השימושיים של השמאל אבל אני בטוח שבמרצ עכשיו יושבים ומתפקעים מצחוק כי זה לא ירי בנגמ"ש, זה לגרום לנגמ"ש לדרוס את אחיך. אז אני לא כועס, אני מתבייש, ומתבאס שהתקשורת והשמאל הצליחו לשטוף את המוח שלהם כנגדי. האירוניה שזה בדיוק מה שהם עושים להתנחלויות ולהצליח לגרום לאנשים שהשמאל מפרסם בעולם שהם מסיתים, אלימים, מכשול לשלום וגנבי אדמות להחרים הופעה שלי ולקרוא לי קיצוני כי אני מגן עליהם, זה ניצחון אדיר לשמאל. אז לתושבי אדם, תתעוררו על עצמכם ותשמיעו קול צעקה כי כשהשמאל יקרא להחרים אתכם, אף אחד לא יהיה שם להגן עליכם. ביחד נשרוד, לחוד ניפול".

בפוסט אחר כתב אליאסי: "היה לי יאוש קל בעקבות ההחרמה של ההופעה שלי בעצמאות בהתנחלות אדם בגלל דעותיי. הרגשתי יריקה בפנים והאמת שזה הוציא לי את כל החשק מהכל אבל עדיין קמתי בבוקר, המשכתי לאסוף תווי קניה למשפחות וחיילים בודדים, והאמת שגם את זה עשיתי בלי חשק ובהרגשה שלא מעריכים כלום ממה שאני עושה".

כוכי אברמוביץ', מזכירת היישוב אדם, מסרה לאתר מאקו כי ההופעה לא בוטלה מכיוון שהיא לא נקבעה בכלל: "ההופעה לא בוטלה, היא מעולם לא הוזמנה. נתקענו בשלב הצעת המחיר, הוא ביקש 20 אלף ש"ח לשעה. המחיר היה מוגזם ולא עמד בתקציב שלנו, אז אמרתי לו 'לא תודה' והוא בחר לעורר מהומה ולשקר שביטלנו, חצוף".

מהצל נמסר בתגובה: "פנו אלי מההתנחלות אדם לגבי הופעה ביום העצמאות. בגלל שיש לי אינטרס, מהתנחלויות אני דורש בערך חצי מחיר מבעיריות גדולות, ולאחר התמקחות סגרנו על 20 אלף ש"ח. הם התלהבו, התקדמנו וזה עבר לטיפול המנהל שלי. לאחר מכן קיבלתי הקלטות של כוכי שאמרה שאני מסית וקיצוני ושלקרוא לי מוזיקאי זו מחמאה, ולכן היא לא אישרה את התקציב. היא הייתה היחידה שהתנגדה, נעמדה על הרגליים האחוריות ובגללה ההופעה בוטלה. קיבלתי הקלטה שלה שבה היא אומרת 'מסית ופרובוקטור כמוהו לא יהיה כאן. הביטול גם מסיבה כלכלית אבל לא רק'. מאז ההודעה על הביטול קיבלתי הודעות תמיכה מרגשות מתושבי אדם, והם אפילו עומדים להקים במה מחוץ לבמה בתקציב עצמאי שלהם כדי שאוכל להגיע להופיע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עזוב את כוכי הזו.
יוני | 26-03-2018 10:06
מזמינים אותך בכבוד לבוא לכאן! אנחנו תושבי אדם מעריכים אותך.
2
אין כמוך,,הצל
זיוה | 27-07-2018 9:09
כל הכבוד לך!!/ אין כמוך, אוהב ישראל וצהל..אל דאגה ,,בזכות מעשיך הצדיקיים,ה' ייגמול לך שכר למרבית. אמן