מבזקים

נתניהו נפגש עם השליח האמריקני לנושא סוריה

נתניהו נפגש עם השליח האמריקני לנושא סוריה

חודש לאחר סיום הלחימה בגבול והפתיחה המחודשת של מעבר קוניטרה המחבר בין ישראל לסוריה, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם השליח האמריקני לנושא סוריה, ג'יימס ג'פרי.

בפגישה שהתקיימה בלשכת ראש הממשלה בירושלים השניים דנו בהתפתחויות בסוריה, וכן במאמצים כנגד התוקפנות האיראנית. בנוסף, ראש הממשלה הודה לשליח על מאמציו ובירך את הנשיא דונלד טראמפ עם כניסת הסנקציות לתוקף.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות