רגע לפני שיחזור התאונה: הנהג הפוגע התמוטט - סרוגים

רגע לפני שיחזור התאונה: הנהג הפוגע התמוטט

הנהג שנעצר בחשד להריגת שמונת בני משפחת עטר בכביש 90 הובא לערוך שחזור של התאונה- אך התמוטט והובהל לבית החולים. אתמול הוארך מעצרו של הנהג בשישה ימים

author-image
רגע לפני שיחזור התאונה: הנהג הפוגע התמוטט
  זירת התאונה (צילום: דוברות מד"א)

חקירת אסון ים המלח נמשכת: נהג הרכב החשוד בהריגת שמונת בני משפחת עטר לאחר שהתנגש ברכבם סמוך לים המלח הובא היום (חמישי) לזירת האירוע על ידי חוקרי המשטרה, זאת במטרה לשחזר את התאונה הקטלנית ולמסור את גרסתו במקום.

אלא שלפני תחילת השחזור הנהג, תושב גבעון החדשה, טען כי אינו מרגיש טוב- והתעלף כעבור מספר דקות. בעקבות ההתמוטטות, הנהג המואשם פונה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

כזכור, מעצרו של הנהג החשוד בהריגה הוארך אמש שישה ימים, זאת לאחר שנקבע כי ייתכן והוא השתמש בסמים לפני הנסיעה. עוד נאמר כי הנהג בעל עבר תעבורתי של יותר מ-20 עבירות תנועה. "לא היו הרבה מקרים שבהם נתקלנו בתאונה כל כך קטלנית. הלב נחמץ" אמר השופט צבי פורר. "אני לא מאחל לאף אחד להיות במקום של האיש שנמצא פה".

בני משפחת עטר הובאו אמש למנוחות בבית העלמין בנתניה, שם מאות אנשים התאספו כדי ללוות את הנספים בדרכם האחרונה. "זה אובדן קשה מאוד ליישוב שלנו. אין יותר מי שיפתח את הדלת של בית המשפחה" אמר ראובן פינסקי, חבר של המשפחה, מחוץ לבית העלמין. "אנחנו מנסים לחבק אחד את השני ולהתלכד. אין יותר משפחה. הרבה זמן לא חווינו שבר גדול כזה".

"זה דבר בלתי נתפס. אי אפשר להבין איך משפחה שיצאה לטיול נמחקה ברגע אחד" הוסיף חבר נוסף. "הם עזבו את הבית – ואף אחד לא יחזור אליו. הם היו פשוט משפחה מדהימה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תקראו שוב מעל 20 עבירות תאונה בעברו של הנהג
אריק | 01-11-2018 15:29
עכשיו הוא מרגיש לאחר אסון שגרם מה משמעות הריגת משפחה שלמה בתאונה