חשד: הנהג האחראי לאסון ים המלח השתמש בסמים - סרוגים

חשד: הנהג האחראי לאסון ים המלח השתמש בסמים

מעצרו של הנהג החשוד כאחראי לתאונה אמש בים המלח ובהריגת שמונת בני משפחת עטר מפסגות הוארך בשישה ימים. במשטרה חושדים כי הנהג השתמש בסמים לפני שהתחיל לנהוג בכביש 90

חשד: הנהג האחראי לאסון ים המלח השתמש בסמים
  זירת התאונה הקטלנית (צילום: דוברות כבאות מחוז דרום)

אסון ים המלח: מעצרו של הנהג שפגע אמש ברכבם של בני משפחת עטר מפסגות בכביש 90 והוביל למותם של שמונת בני המשפחה הוארך היום (רביעי) בשישה ימים. בית המשפט אסר על פרסום שמו ותמונתו של הנהג, זאת מחשש לנזק שצפוי להיגרם לו.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו שהתקיים בבית משפט השלום בבאר שבע עלה כי המשטרה חוקרת חשד שהנהג השתמש בסמים לפני שהתחיל לנסוע. עוד נאמר כי הנהג בעל עבר תעבורתי של יותר מ-20 עבירות תנועה. "לא היו הרבה מקרים שבהם נתקלנו בתאונה כל כך קטלנית. הלב נחמץ" אמר השופט צבי פורר. "אני לא מאחל לאף אחד להיות במקום של האיש שנמצא פה".

כזכור, אמש הותר לפרסום כי המשפחה שנהרגה בתאונה – שנחשבת לקשה ביותר בארץ בשש השנים האחרונות – היא משפחת עטר מהיישוב פסגות: ההורים יריב בן 45 ושושי בת ה-47, והילדים יעקב ישראל בן 12, עטרת בת 11, איילה בת 9, מוריה בת 7, ידיד בן 5 ואביגיל בת 3.

יריב ז"ל עבד בחברת מחשבים, שושי ז"ל אישתו מורה לחינוך מיוחד בעמותת קרן אור בירושלים. הילדים למדו בבית הספר היסודי ובגנים בפסגות והבן הבכור למד בישיבה התיכונית מטה בנימין בבית אל. הלווייתם של בני המשפחה תתקיים בשעה 14:30 בבית העלמין בנתניה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אתר נחמד לא כדאי לפרסם את הבלי המשטרה
שוש | 31-10-2018 19:28
חבל לתת כותרות ליצר הפרסומת המשטרתי שרוכב על כל טרגדיה ומפיץ המוני שמועות והשערות שמתבדות דקה אחרי.