מהפך בבית שמש: עליזה בלוך ניצחה את אבוטבול - סרוגים

מהפך בבית שמש: עליזה בלוך ניצחה את אבוטבול

בתום קרב צמוד על כל קול, עליזה בלוך עם הישג דרמטי בבית שמש כשהפכה להיות ראשת העיר. בזכות קולות החיילים היא גברה על ראש העיר המכהן משה אבוטבול

author-image
מהפך בבית שמש: עליזה בלוך ניצחה את אבוטבול
  חגיגות הניצחון. בלוך ואנשי המטה (צילום: גרשון אלינסון/ פלאש 90)

זה היה דרמטי, והוכרע על חודם של קולות ספורים, אבל יש מהפך בבית שמש. עליזה בלוך, ניצחה הערב (רביעי) סופית  את ראש העיר המכהן משה אבוטבול וזכתה בראשות העיר בית שמש.

לאחר תום ספירת הקולות הכשרים אתמול, נותר פער של כ-250 קולות לטובת אבוטבול. 1000 קולות החיילים ו-300 קולות הנכים שנספרו בשעות האחרונות, הביאו לכך שבלוך נבחרה לראשות העיר בפער של 500 קולות.

לאחר קמפיין שבו ניצחונו נחשב לכמעט בטוח, אבוטבול מאבד את ראשות העיר בעיר המתחרדת. עם תמיכת רבנים ועבודת מטה שקטה של חודשים ארוכים הביאו את בלוך לניצחון המזהיר. לכל אורך הלילה התחלפה ההובלה כמה פעמים, כאשר בחלק מהשלבים היתרון של אחד המועמדים על השני עמד על עשרות קולות בלבד. בסך הכל אחוז ההצבעה בבית שמש עמד על 55 אחוזים מתושבי העיר.

הערב אומרת בלוך  בהתרגשות, "זה יותר מסמלי שאישה מנצחת בבית שמש דווקא בזכות קולות של חיילים, יש פה את כל הדרמות האפשריות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ברכה והצלחה לעליזה בלוך.
גלעד כהן | 01-11-2018 7:13
בית שמש מאוחדת בזכותך.
2
דווקא החיילים
lielsharon | 01-11-2018 7:44
בהצלחה לעליזה!! אהבתיי שדווקא קולות החיילים שעד עכשיו סבלו בבית שמש והיו צריכים להוריד את המדים לפני שמגיעים לבית- זה מה שעזר לה לנצח.. כמה סימלי
זה אנחנו
סאם | 01-11-2018 19:21
החרדים שהעלנו אותה לשלטון
3
כולם מרוצים כולל אלפי הקולות החרדיים שהצביעו
ש | 01-11-2018 9:07
עבורה אני משתומם מהעובדה שהאתר הלהטבי הזה חושש לומר את האמת שסיבת זכייתה הוא החרדים הרבים שהצביעו עבורה ולא בגלל כמה מאות קולות של חיילים נראה מגמתי משהוא... לא????. טוב אולי זה איך שהוא יעודד עוד כמה חד מיניים דתייםאולי???????????
4
זה לא בגלל קולות החיילים, זה בגלל..
.. | 01-11-2018 9:16
זה לא בגלל קולות החיילים, זה בגלל ש5000 חרדים הצביעו לה, לחרדים יש רוב בבית שמש, אבל בגלל סיבות היה הרבה חרדים שהחליטו להראות לפוליטוקאים ולעסקנים ולרבנים חרדיים, שהקולות שלהם הוא לא אוטומטי...
5
כל הכיפות הסרוגות התאחדו
צביקי | 01-11-2018 9:26
למען עליזה בלוך. יש כאן שיעור פשוט וברור: אם נשכיל להתאחד בכנסת ובכל מקום נעשה גדולות. אחדות אמיתית עם עשרות אלפי הקולות של מרזל ובן ארי - והדבר אפשרי. אחרת, חלילה, בכנסת הבאה נהיה הרבה פחות משפיעים ונזרוק שוב עשרות אלפי קולות לריק. האם תבוא הנהגת רבנים בעיקר ועוד כוחות טובים שיפעלו ויתמכו ויובילו לאחדות הזו? הלואי.