תתכוננו: מסתמן אירוויזיון נוסף ב2019 ולא בישראל - סרוגים

תתכוננו: מסתמן אירוויזיון נוסף ב2019 ולא בישראל

אוסטרליה הודיעה כי היא צפויה לארח בשנה הקרובה את התחרות הראשונה של אירוויזיון אסיה, בו ייקחו חלק מדינות שעד היום לא השתתפו בתחרות, כמו סין ותאילנד

author-image
תתכוננו: מסתמן אירוויזיון נוסף ב2019 ולא בישראל
  (צילום: Andres Putting)

אוסטרליה הודיע היום (ד') כי היא צפויה לארח את התחרות הראשונה של 'אירוויזיון אסיה', בו צפויות להשתתף מדינות מאסיה שעד היום לא לקחו חלק בתחרות האירופית.

האירוויזיון האסייתי צפוי להתקיים כחמישה חודשים, לאחר האירוויזיון שיתקיים בגני התערוכה בתל אביב. על פי הדיווחים האירוויזיון אסיה צפוי להתקיים מה-30 בנובמבר עד ה-7 בדצמבר 2019, במרכז הכנסים והתערוכות בעיר גולד קוסט(חוף הזהב), הנמצאת במדינת קווינסלנד שבאוסטרליה.

האירוויזיון החדש,  צפוי לכלול את מדינות מאסיה המעוניינות להשתתף בתחרות האירוויזיון ולתת הזדמנות למדינות שטרם לקחו חלק בתחרות האירופית. סין, תאילנד והפיליפינים כבר שריינו את מקומם שם.

על פי הדיווחים החוקים והפורמט יהיה דומה לאירוויזיון האירופי, שם ניקוד השופטים והצבעות הקהל יכריעו מי יהיה המנצח. "אירוויזיון אסיה יהיה עצום", סיפר ראש עיריית גולד קוסט, טום טייט ל- 9NEWS "מקווה שמעל 200 מיליון אנשים יצפו באירוויזיון הזה". טרם ידוע אם ישראל צפויה לקחת חלק באירוויזיון האסייתי ולהוסיף אולי עוד ניצחון מפואר לאוסף.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אירוויזיון זה מלשון אירו (אירופה) ויזין (להסתכל)
זיו | 31-10-2018 18:00
אז יעשו יפה האסייתים שימצאו שם מקורי יותר, אולי איסוויזיון
2
איך ישראל תשתתף כשאיחוד האמירויות משתתפת?
שוקה | 31-10-2018 20:45
מן הסתם אם מדינות ערביות ומוסלמיות נוספות ישקלו להשתתף חוץ מאיחוד האמירויות ואינדונזיה שכבר כביכול אישרו השתתפות (למשל פקיסטן, מלזיה, ירדן, קטאר ואחרות) ידחו את ישראל כדי לא להסתבך עם החרמות של המדינות המוסלמיות ובמיוחד שישראל לא חברה באיגוד השידור האסייתי. אז נכון שיש מדינות מוסלמיות כמו אזרבייג'אן ואוזבקיסטן עם קשרים דיפלומטיים עם ישראל אבל רוב המדינות המוסלמיות מזדהות עם הפלסטינים או החרם הערבי ואילו אחרות בעלות קשרים עם איראן ולכן היחסים שלהם עם ישראל הם בעוצמה נמוכה ולכן לא נראה שישראל תוזמן לאירוויזיון אסיה גם אם הוא יתקיים במדינה ידידותית כמו אוסטרליה.
לתגובה מספר 2
רמי | 01-11-2018 5:07
אירוויזיון אסיה הוא של איגוד השידור האירופאי, אז אם ישראל תהיה חברה קבועה שם, אז מותר יהיה לה להשתתף בו, המטרה של האירוויזיון זה עניין האומנות, לא עניין הפוליטיקה הבינלאומית. עובדה שתחרות הגודו הסלאם הייתה באבו דאבי וישראל ניצחה בה והשמיעו שם את הימנון מדינת ישראל ומותר היה לשחקנים שם ללבוש בגדים עם סמל מדינת ישראל, ואבו דאבי לא ביטלה את האירוע הזה. וישראל הזמינה את אוסטרליה לאירוויזיון ישראל, אז נראה לי שאוטסרליה לא תתנגד שישראל תהיה שם.
3
אוסטרליה אירופה מה דחשוב מוסיקה טובה וכיף גד
מיטל | 02-11-2018 2:04
לאוסטרליה נמאס לטוס לאירופה כבר שלוש שנים שהיא משתתפת בארוויזיון. ואנחנו ממש לא אירופה למרות שמשתתפים. ביורו. באסיורו. מה שחשוב חגיגה גדולה של מוסיקה.
4
הרבי
נועם | 06-10-2021 18:00
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
5
סוריה
נועם | 02-01-2022 11:53
סוריה חוזרת ליהודים