נתניהו מבהיר: "ישראל לא תקבל אולטימטום מחמאס" - סרוגים

נתניהו מבהיר: "ישראל לא תקבל אולטימטום מחמאס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לניסיון הסחיטה של חמאס בעקבות המתיחות ברצועת עזה, והבהיר כי "'בשום שלב ישראל לא תקבל אולטימטום מהחמאס". על הטבח בארה"ב: "הפשע הגדול ביותר בתולדות ארצות הברית נגד יהודים"

author-image
נתניהו מבהיר: "ישראל לא תקבל אולטימטום מחמאס"
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

לא נכנע לטרור: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) במהלך ישיבת הממשלה לדיווח על ניסיון הסחיטה של חמאס, לפיו הארגון דרש שישראל תזרים 15 מיליון דולר במזומן מדי חודש כדי להימנע מהסלמה. בדבריו הבהיר כי ישראל לא תקבל הצבת תנאים מארגון הטרור.

"אנחנו אחרי סוף שבוע של תקיפות של צה"ל בעזה, ואתמול פורסם כי יש כביכול אולטימטום של חמאס לישראל" אמר נתניהו, ומיד הבהיר: "בשום שלב ישראל לא תקבל שום אולטימטום מחמאס. ישראל תמשיך לפעול על פי האינטרס הישראלי ולמען ביטחון ישראל".

כזכור, אמש פורסם בחדשות 2 כי חמאס דורש תשלום במזומן מישראל עד יום חמישי הקרוב, ואם לא – הם יגבירו את המהומות מול הגדר. הדרישה לתשלום במזומן נועדה לעקוף את מנגנון התיאום והפיקוח הישראלי שהיה נהוג עד כה – כאשר אבו מאזן שילם את המשכורות בשקיפות. שינוי המצב הקיים יאפשר לחמאס להזרים את הכסף ישירות לפעילות הטרור.

"הפשע הגדול ביותר נגד יהודים בארה"ב"

ישיבת הממשלה נפתחה בדקה דומייה לזכר 11 ההרוגים בטבח בבית הכנסת בפיטסבורג, כאשר נתניהו גינה את הפיגוע האנטישמי. "אנחנו עומדים ביחד עם ארה"ב נגד הברבריות הזאת, ואני קורא לעולם להילחם באנטישמיות. זה הפשע הגדול ביותר נגד יהודים בארה"ב. ישנם גם גילויי אנטישמיות קשה במערב אירופה בגלל הקנאות האסלאמית" אמר על האירוע.

"עם ישראל מתאבל כולו. בשמי ובשם עם ישראל אני שולח את תנחומינו מעומק ליבנו למשפחות ששכלו את יקיריהם" הוסיף. "קשה להפריז ברצח יהודים שמתכנסים בבית כנסת בשבת שנרצחו רק בגלל שהם יהודים".

עוד התייחס לביקור המדיני שערך בעומאן בסוף השבוע האחרון. "ביום שישי חזרתי מביקור היסטורי בעומאן. נפגשתי עם הסולטאן, אדם מאוד מנוסה ומאוד מרשים. זה ביקור רשמי ראשון זה 22 שנים וזה מגיע בעקבות מאמצים מול מדינות ערב", אמר. "דנו בהרחבה האתגרים העומדים במזרח התיכון ואלה היו שיחות חשובות למדינת ישראל ולביטחון ישראל ויהיו עוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו