ליאון באולפן סרוגים: "הציונות הדתית מצביעה לי ולא לאלקין"

ליאון באולפן סרוגים: "הציונות הדתית מצביעה לי ולא לאלקין"

משה ליאון, בטוח שהוא ינצח בסיבוב הראשון בבחירות לראשות העיר ירושלים; פגוע מהחלטת הבית היהודי שלא לתמוך בו: "אני לא ציוני דתי?!" על היום שאחרי הבחירות: "פותחים דף לבן"

author-image

משה ליאון, בטוח שהוא ינצח בסיבוב הראשון בבחירות לראשות העיר ירושלים; מאוכזב מהחלטת הבית היהודי שלא לתמוך בו: "זה לא התושבים, אלא ראשי המפלגה של הציונות הדתית". גאה שש"ס ודגל התורה מצביעים לו, ותוקף את אלקין וברקוביץ': "התושבים יקבעו מה הם שווים".

בפתח הראיון מצהיר ליאון, "אני ירושלמי לכל דבר, אהבתי, אוהב ואוהב את ירושלים. מאחורי השם ירושלים עומדים תושבים 880 אלף תושבים שצריך לדאוג להם".

לא קיבלת את התמיכה של ראש הממשלה.

"מערכת היחסים ביני לבין נתניהו היא נפלאה, אני מאחל לכל אחד מהמתמודדים שזאת תהיה מערכת היחסים איתו. אבל צריך לזכור שאלקין לחץ עליו מאד שהוא רוצה להתמודד בעיר ולכן ראש הממשלה עשה ככה. התמיכה הזאת לא מפריע לי, יש שרים בליכוד שמעדיפים לשתוק בגלל התמיכה של נתניהו בו".

בסופו של דבר, התושבים הם קובעים מה אלקין שווה, מה ברקוביץ' שווה ורואים למעשה שמשה ליאון יותר שווה מכולם מבחינת כל הניסיון הניהולי שיש בו".

אבל בסוף גם הבית היהודי לא תמכו בך. בנט תמך באלקין, חגית משה חתמה על הסכם איתו, אריה קינג הלך עם יוסי דייטש – איבדת את הציונות הדתית.

"עובדה שלא איבדתי. יש חלק גדול מהציבור הדתי שמצביע עבורי ותומך בי ואני גאה על כך. בשבועות האחרונים הייתה זרימה של חברי מרכז והמפלגה שהסכימו לצאת החוצה ולהודיע שהם תומכים בי, ולא באלקין".

איך יכול להיות שזה לא קרה מלכתחילה?

"זו שאלה ששאלתי, לא קבלתי תשובה לצערי. זה לא עשה לי מצב רוח טוב או נחת לראות את היחס הזה אבל זו עובדה והם תמכו באלקין וכיבדתי את זה. ליאון מדגיש: זו לא הציונות הדתית אלא ראשי המפלגה של הציונות הדתית אבל התושבים עצמם מעריכים".

מקום אהוב בירושלים? מחנה יהודה (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

גאה שש"ס או דגל התורה מצביעים לי

על הקשר עם השרים דרעי וליברמן: "אני יודע שזה מאד נחמד לומר השרים דרעי, ליברמן וגפני. אבל דרעי מייצג מפלגה של 35 אלף  איש שיגיעו לקלפי ויצביעו עבורי ועבור ש"ס ואני גאה שבמפלגה גדולה כמו ש"ס או דגל התורה מצביעים לי".

בנוסף אמר כי "מכיוון שאני יודע כמה אלקין עשה מאמצים כדי לקבל את התמיכה של אותן מפלגות יש לי הרבה יותר נחת וסיפוק שאלו דווקא תומכים בי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
חיבור קיצון חרדי/חילוני=אנטי סרוג
אלקין או דייטש | 28-10-2018 13:32
עמ להיבחר רקם ליאון עם דרעי/ליברמן/גפני תמיכה בו. דעתם של כל 3 תומכיו אלו אנטי סרוגים ידועה. ליאון הרמת-גני, הסרוג יציית להם ולא ייטיב לא הסרוגים ולא עם יתר החרושלמים.
2
רק לא ליאון
נועם | 28-10-2018 13:34
פוליטיקאי מושחת וחלול.
3
במילה אחת מושחת
יוסי | 28-10-2018 14:25
הוא וליברמן ודרעי מושחתים
4
הזדמנות
מוטי | 28-10-2018 16:22
יש הזדמנות לסרוגים להמליך את ראש העיר הבא. שלא יבחר בלי הקולות שלהם. תצטרפו לליאון.
5
ליברמן פתאום מוכן לוותר על חוק הגיוס בשביל
שחרדים יצביעו לליאון | 28-10-2018 16:33
פשוט בושה. תאמר מי חבריך ואומר לך מי אתה. ליברמן ודרעי הביאו אותך מגבעתיים. בשס בכלל לא היה דיון במי לתמוך. דרעי קבע שתומכים בליאון. אני ציוני דתי ולא אתמוך במי שמחוייב לשס.
6
אני ציונית דתית ואצביע לאלקין
יעל | 28-10-2018 19:07
כמו רבים מקרובי
מה שייך ציונות דתית לאלקין?
יוסי | 29-10-2018 15:33
בסך הכל חובש כיפה סרוגה לאמיתו של יום הוא ממטורללי הליכוד
7
אוי לנו,
רק אמת! | 28-10-2018 23:31
רק אלקין יביס את דיל ליברמן דרעי. ברקוביץ יפסיד בסיבוב שני לכן מי שמתנגד לדיל צריך להצביע אלקין שיוכל לעלות לסיבוב שני ולנצח כל מועמד.
8
שכח מזה- לא נצביע בעד מומלץ דרעי וליברמן
יוסי | 29-10-2018 15:32
מאד מסוכן- ליאון עושה דברם של פרחחים בפוליטיקה - הצבעה לברקוביץ תביא את דייטש לראש העיר וזה צוות מעולה אלקין ממוורללי הסרוגים בליכוד ולכן רק דייטש נשאר והוא הכי מתאים