במשטרה בודקים: האם הסרטון בטבריה מבויים?

לפני כחודש הופצו סרטונים של נערה שהותקפה, לכאורה, על ידי חרדים בטבריה בגלל לבוש לא צנוע. כעת, כחודש אחרי האירוע במשטרה חושדים כי האירוע כלל לא יתרחש וכי הסרטון היה מבויים


לפני כחודש הופצו סרטונים של נערה שהותקפה, לכאורה, על ידי חרדים בטבריה בגלל לבוש לא צנוע. כעת, כך על פי הדיווח בעיתון 'ידיעות אחרונות', כחודש אחרי האירוע במשטרה בודקים כי האירוע כלל לא יתרחש וכי הסרטון היה מבויים.

כזכור, בסרטון שצולם על ידי אחד המתמודדים לראשות העירייה, אורן קובי, נראתה נערה כבת 16 טוענת שהותקפה ברחוב כשהיא יושבת על המדרכה ובוכה. לטענתה, נערים דתיים שעברו בסמוך אליה תקפו אותה משום שהייתה לבושה בגופייה. לטענת הנערה, כך על פי הסרטון, בתחילה הם צעקו לעברה שאינה לבושה צנוע, ובשלב מסוים ניגשו אליה, תקפו אותה וניסו לקרוע את בגדיה.

מיד לאחר פרסום הסרטון, נמסר מהמשטרה כי "אנו רואים בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות באשר הוא ונפעל בכל האמצעים כדי לאתר את העבריינים ולמצות עימם את הדין".

אלא שכעת, כאמור, במשטרה בודקים כיוונים אחרים וזאת בעקבות מידעים נוספים שהגיעו לידיה בתקופה האחרונה. על פי הדיווח, בין הממצאים בהם מחזיקה המשטרה נמצא סרטון בו נשמעת הנערה המותקפת אומרת כי כל האירוע הזה בויים.

מהמשטרה נמסר: "עם קבלת התלונה נפתחה חקירה אשר עדיין מתנהלת. מחובתה של המשטרה לבדוק את כל כיווני החקירה. לא נוכל לפרט אודות חקירות מתנהלות אולם נציין כי המשטרה תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אין מה לחקור
ברוריה | 24-10-2018 9:17
חרדים לא נוגעים באשה ובטח לא קורעים את בגדיה ובטח לא בטבריה הכל לעשות תעמולה אנטי דתית צריך לעמיד אותה לדין על הפצת שקר ושנאה אנטי דתית
2
In order to understand the Deadly Pittsburgh
In order to | 05-11-2018 10:59
I order to uderstad the Deadly Pittsburgh Massacre accordig to true/real Dass Torah, the followig is importat to all of us . You may wat to use google traslator to read it i Eglish. רב חשוב וחרדי עורר סערה, לאחר שהתבטא האמת במילים קשות נגד אותם יהודים שנרצחו בבית הכנסת הקונסברטיבי 'עץ חיים - אור לשמחה' בפיטסבורג לפני כשבוע. לדבריו, הם נענשו בגלל שהם התפללו בבית כנסת כזה. מדובר בהרב הגאון הגדול הצדיק רבי מרדכי אדרת שליטא, מנהיג קהילה ובית כנסת בניו יורק, שסיפר לאחר הטבח, מישהו ניגש אלי וסיפר לי, שהוא קיבל אימייל, בו מבקשים מאנשים להגיע לאיזה מקום בעיר, כדי לקרוא קריאת שמע ישראל, לזכר אותם 11 אנשים שנרצחו, הרב אדרת אמר את הדברים במהלך דרשה שנשא ביום ראשון, שמעתי שזה בית כנסת קונסרבטיבי, שמעתי שאנשים נוסעים שם בשבת, פשוט מחללים שבת קודש רל, ואני לא חושב שאנשים צריכים להצטרף לדברים האלה. הרב תקף את ברית המילה שנערכה בבית כנסת ואמר, זה טקס ברית מילה בבית כנסת קונסרבטיבי והשניים אימצו את הילד שלא לפי ההלכה ועשו ברית מילה ואתם תוהים למה היה טבח?, שאל הרב אדרת ואמר, אני לא מצטער על האסון הזה. הוא גם התנגד לאנשים שאומרים תהילים לעילוי נשמת הנרצחים, זה לא תהילים, זה לירוק בפנים של אלוקים, אתה יכול לאוהב את זה ואתה יכול לא לאהוב את זה, אבל זו האמת, אמר הרב בפני שומעי ליקחו. האנשים האלה מונעים מכל עם ישראל את ביאת משיח. אם אתה לא הולך ישר, אלוקים לא יביא את המשיח, כך אמר הרב שליטא. מכריו מספרים, כי הרב אדרת מוכר כדרשן שלא עושה חשבון ולא חושש לומר את מה שהוא חושב בגלוי. הם נזכרים ומספרים כי בשנת 2010 הוא הוזמן להשתתף במסיבת יום הולדת בארהב, כשהגיע הוא גילה כי חלק מהמשתתפים לבושים שלא על פי גדרי הצניעות, הוא פתח במשא קללות נמרצות בפניהם. מפרסמים על הרב החשוב הנל כי ב-2008 הגיע הרב אדרת שליטא לביקור בשדרות וחילק שטרות של 200 שקלים לעוברים ושבים, כדי לחזק את התושבים שסבלו אז משיגורי רקטות קסאם בתדירות גבוהה. עם זאת כשהרב נתקל בנשים ונערות שלא התלבשו בצניעות, הוא העיר להן על כך ומחה בתוקף!!!
3
כָּל יְהוּדִי/ה אוֹמֵר/ת כל בּוֹקֶר וְעֶרֶב
יְהוּדִי/ה ??? | 13-11-2018 17:58
כָּל יְהוּדִי/ה אוֹמֵר/ת כל בּוֹקֶר וְעֶרֶב בִּקְרִיאַת שְׁמָע וְלֹא תָּתוּרוּ אַחֲרֵי לְבַבְכֶם וְאַחֲרֵי עֵינֵיכֶם אֲשֶׁר אַתֶּם זוֹנִים אַחֲרֵיהֶם וְכָתַב רַבֵּינוּ יוֹנָה (ספר שערי תשובה השער השלישי – אות סד) וְגַם רַבִּים נוֹקְשִׁים וְנִלְכָּדִים בְּחַלְּלָם הַחוּשִׁים הַנִּכְבָּדִים, חוּשׁ הָרְאוּת, וְחוּשׁ הַשֵּׁמַע. וְנֶאֱמַר עַל חוּשׁ הָרְאוּת (במדבר טו, לט) וְלֹא תָתוּרוּ אַחֲרֵי לְבַבְכֶם וְאַחֲרֵי עֵינֵיכֶם, הֻזְהַרְנוּ בָזֶה, שֶׁלֹּא יִסְתַּכֵּל אָדָם בְּאֵשֶׁת – אִישׁ וּבִשְׁאָר עֲרָיוֹת פֶּן יִוָּקֵשׁ בָּהֵן כָּתוּב בְּאוֹרְחוֹת חַיִּים בְּשֵׁם הַר יוֹנֶה אָסוּר לְהִסְתַּכֵּל בְּאֵשֶׁת אִישׁ מִן הַתּוֹרָה שֶׁנֶּאֱמַר וְלֹא תָּתוּרוּ אַחֲרֵי לְבַבְכֶם וְאַחֲרֵי עֵינֵיכֶם וְאָסוּר לְהִסְתַּכֵּל בִּפְנוּיָה כְּלוֹמַר עַל אִשָּׁה רַוָּקָה, מִדִּבְרֵי קַבָּלָה שֶׁנֶּאֱמַר בְּרִית כָּרַתִּי לְעֵינָי וּמָה אֶתְבּוֹנֵן עַל בְּתוּלָה. וְכָל הַמִּסְתַּכֵּל בְּאֵשֶׁת אִישׁ מַכְשִׁיל וּמַכְחִישׁ כֹּח יִצְרוֹ הַטּוֹב וְהוֹדוֹ נֶהְפָּךְ עָלָיו לְמַשְׁחִית. וְיֵשׁ אִסּוּר נוֹסַף מִן הַתּוֹרָהּ וְהוּא לְהַרְהֵר בְּאִשָּׁה כְּלוֹמַר לַחֲשֹׁב עָלֶיהָ מַחְשָׁבָה כל מחשב,ה ובפרט מחשבת תַּאֲוָה, וַאֲפִלּוּ היא פְּנוּיָה. וְחָמוּר הִרְהוּר פְּנוּיָה מִמַגַעָה שֶׁעַל הַהִרְהוּר עוֹבֵר בְּלָאו מִן הַתּוֹרָה שֶׁנֶּאֱמַר (דְּבָרִים כג י) וְנִשְׁמַרְתָּ מִכֹּל דָּבָר רַע וּפֵרְשׁוּ רַזַל (עז כ:) שֶׁלֹּא יְהַרְהֵר בְּיוֹם וְיָבוֹא לִידֵי טֻמְאָה בְּלַיְלָה עכל (עי' שוע אבן העזר אות א) טָעוּת הִיא לַחְשׁוֹב שֶׁשְּׁמִירַת עֵינַיִים זֶה רַק חוּמְרָא לַחֲסִידִים, אֵלָא יֵשׁ אִסּוּר לְהִסְתַּכֵּל עַל נָשִׁים וּבְכָל מַבָּט בְּאִשָּׁה, בֵּין צְנוּעָה וְכֹל שֶׁכֵּן שֶׁאֵינָהּ צְנוּעָה, יֶשׁ אִיסּוּר מֵהַתּוֹרָה. יֵשׁ לָדַעַת בְּבֵרוּר בְּאֹפֶן מֻחְלָט שאֵין כָּאן חוּמְרָא וְאֵין כָּאן הַגְזָמָה אֵלָא יֵשׁ אִסּוּר מַמָּשׁ וזֶהוּ עִקָּר הַדִּין שֶאָסוּר לְהִסְתַּכֵּל עַל נָשִׁים. חוֹשְׁבִים שֶׁזֶּה מוּגְזָם פָנַאטִי רַק לְקִיצוֹנִים אֲבָל הָאֱמֶת הִיא שֶׁכֹּל אָדָם יְהוּדִי: חִילּוֹנִי, דָּתִי, חֲרֵדִי, מְחוּיָּיב עַל פִּי הַתּוֹרָה לִשְׁמוֹר עַל עֵינָיו וְלֹא לְהִסְתַּכֵּל עַל נָשִׁים. בְּדִיּוּק כְּמוֹ שֶׁהוּא נִזְהַר שֶׁלֹּא לְהַכְנִיס לְפִיו מַאַכְלֵי אִסּוּר, וְיוֹדֵעַ שֶׁאֵין זוֹ הַגְזָמָה לְחַפֵּשׂ כַּשְׁרוּת עַל כָּל סוּגֵי הָמָזוֹן, וּכְפִי שֶׁהוּא מַקְפִּיד לִשְׁמֹר עַל הַשַּׁבָּת, וְלָצוּם בְּיוֹם כִּפּוּר, מֵנִיחַ תְּפִלִּין, וּשְׁאָר מִצְווֹת הַתּוֹרָה, בְּדִיּוּק, כָּךְ צָרִיךְ לְהִזָּהֵר בִּרְאִיוֹת שֶׁל נָשִׁים, בַּבַּיִת וּבָרְחוֹב. כַתָּוב בְּסֵפֶר קַב הַיָּשָׁר בְּשֵׁם הָאֲרִי הַקָּדוֹשׁ כִּי יֵשׁ עוֹף הַנִּקְרָא בְּתוֹרָה רָאָה, וְאָמְרוּ חֲזַל לְפִי שֶׁרוֹאֶה לְמֵרָחוֹק וּמַזְנֶה בְּכָךְ, וְלָכֵן הַפּוֹגֵם בְעֵינָיו וּמִסְתַּכֵּל בְּנָשִׁים עוֹנְשׁוֹ שֶׁיִּתְגַּלְגֵּל בְּעוֹף זֶה מִדָּה כְּנֶגֶד מִדָּה וְסוֹבֵל שָׁם צַעַר גָּדוֹל. אנחנו חוֹשְׁבִים לְעַצְמֵנוּ... מָה כְּבָר עָשִׂינוּ הֲרֵי לֹא רָאִינוּ שׁוּם דָּבָר בְּכַוָּונָה סָךְ הַכֹּל עָבַרְנוּ בַּמִּדְרָכָה וּמִמּוּל עָבְרָה אִשָּׁה וְהִסְתַּכַּלְנוּ אָז מָה, סָךְ הַכֹּל אִשָּׁה... אִשָּׁה חצי צנועה... וְכָאן הטָּעוּת הַגְּדוֹלָה בְּיוֹתֵר לַחְשׁוֹב שֶׁזֶּה שׁוּם דָּבָר מִשּׁוּם שֶהַמֹּחַ רוֹאֶה, מְצַלֵּם וקוֹלֵט הַכֹּל!!!! כָּל פְּרָט, אֲפִלּוּ הַקָּטָן וְהַמִּזְעָרִי בְּיוֹתֵר שֶׁבְּמַבָּט הַרִאשׁוֹן לֹא מַבְחִינִים בּוֹ אוֹ מִתְעַלְּמִים מִמֶּנוּ, בְּכָל זֹאת בְּמֹחַ הוּא מְצֻלָּם וּמְתוֹעַד וְלֹא יִשָּׁכַח לְעוֹלָם, וּבְנוֹסָף לְכָךְ מַשְׁפִּיעַ עַל הָאִישִׁיּוּת שֶׁל הָאָדָם וְלַכֵן כְּכֹל שֶׁרוֹאִים מַרְאוֹת אָלִימִים הוֹפְכִים לִהְיוֹת אַלִּימִים יּוֹתֵר וּכְכָל שֶׁרוֹאִים מַרְאוֹת שֶׁל פְּרִיצוּת הוֹפְכִים לִהְיוֹת פְּרוּצִים וְחֻצְפָּנִים יוֹתֵר כֵּיוָן שֶׁהַתְּמוּנוֹת וְהַמַּרְאוֹת חוֹדְרוֹת לַתַּת מוֹדַע שֶׁבַּמֹּחַ וּמַשְׁפִּיעוֹת עַל הַהִתְנַהֲגוּת.