נציבת בתי הסוהר עפרה קלינגר הודיעה על פרישה - סרוגים

נציבת בתי הסוהר עפרה קלינגר הודיעה על פרישה

נציבת בתי הסוהר, רב-גונדר עפרה קלינגר ביקשה מהשר לביטחון הפנים גלעד ארדן לסיים את שירותה בשירות בתי הסוהר בסוף השנה, בתום קדנציה של שלוש שנים

author-image
נציבת בתי הסוהר עפרה קלינגר הודיעה על פרישה
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

נציבת בתי הסוהר, רב גונדר עפרה קלינגר ביקשה מהשר לביטחון הפנים גלעד ארדן לסיים את שירותה בשב"ס בסוף חודש דצמבר 2018, בתום 32 שנים בשירות המדינה ולאחר שלוש שנים כנציבת בתי הסוהר. השר לביטחון הפנים נענה לבקשתה והודה לה על תרומתה רבת השנים לביטחון מדינת ישראל ולשרות בתי הסוהר.

רב גונדר עפרה קלינגר מכהנת בתפקידה מנובמבר 2015 והיא הנציבה הראשונה אי פעם שמונתה מתוך שורות הארגון.

שביתת המחבלים הסתיימה בלי כלום

במהלך כהונתה הובילה הנציבה מדיניות התומכת בשיקום וחינוך אסירים וחזרתם לקהילה תוך שימוש בכלים מתקדמים כמו טיפול באמצעות בעלי חיים, רדיו לאסירים, מרכזי קשב ועוד. הנציבה קידמה משמעותית את תחום חלופות המאסר והמענה הרפואי לאסירים וגיבשה תכנית רב שנתית, שאושרה ותוקצבה על ידי הממשלה והמשרד לביטחון הפנים להרחבת שטח המחייה של האסירים, הכוללת הקמת בתי סוהר חדשים וכן הובילה מסלולי קידום ופיתוח סגל המושתתים על ערכי הארגון וחזונו.

בתקופת כהונתה של רב גונדר קלינגר התמודד שב"ס עם שביתת רעב של המחבלים בבתי הכלא, שהיתה חסרת תקדים באורכה אך הסתיימה ללא שום הישג למחבלים.

השר לביטחון הפנים נענה לבקשתה של רב-גונדר קלינגר והודה לה על תרומתה רבת השנים לביטחון מדינת ישראל ושרות בתי הסוהר ועל שיתוף פעולה הדוק ופורה לאורך כהונתה, שהניב הישגים רבים למערכת אכיפת החוק ולשירות בתי הסוהר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נזרקה בבושה. הרסה את שב"ס עד היסוד. !!!!!!!!!
עם ישראל חי | 17-10-2018 17:19
כל הבעיות בבתי הכלא בגלל. נציגת הקרן החדשה
2
כיף
אבי | 23-11-2018 10:14
לראות אישה שמגיעה לעמדה כזו עכשיו הגיע זמן לרמטכלית