בפעם ה- 12: נתניהו ייחקר ביום שישי בפרשות נגדו - סרוגים

בפעם ה- 12: נתניהו ייחקר ביום שישי בפרשות נגדו

חרף ההערכות על סיום החקירות, ראש הממשלה נתניהו צפוי להיחקר ביום שישי הקרוב בפעם ה-12 במסגרת פרשת 4000 בחקירה שככל הנראה תעסוק גם בתיקים 1000 ו- 2000

בפעם ה- 12: נתניהו ייחקר ביום שישי בפרשות נגדו
  (צילום: תומר ניוברג/ פלאש 90)

חרף ההערכות על סיום החקירות, ראש הממשלה נתניהו צפוי להיחקר ביום שישי הקרוב בפעם ה-12 במסגרת פרשת 4000 בחקירה שככל הנראה תעסוק גם בתיקים 1000 ו- 2000.  מדובר בחקירת השלמה בשלוש הפרשות והיא צפויה להימשך מספר שעות במעונו הרשמי ברחוב בלפור בירושלים.

בחקירתו הקודמת בסוף חודש אוגוסט, נחקר נתניהו במשך כ- 4 שעות בפרשת בזק-וואלה, אולם לאחריה מסרו עורכי דינו של נתניהו:  "תיק 4000 קרס סופית".

עוד נאמר מטעמו של נתניהו כי "הנתונים מוכיחים באופן חד משמעי שהסיקור על נתניהו ב'וואלה' בתקופת אלוביץ' נותר שלילי כפי שהיה כש'וואלה' היה בבעלותו של עמוס שוקן, ולא השתנה כהוא זה כשנתניהו נהיה שר תקשורת. לעומת זאת, דווקא שרי תקשורת אחרים, לאחר כניסתם לתפקיד, הם שזכו לזינוק אדיר בסיקור חיובי – לא רק ב'וואלה', אלא גם בכלי תקשורת מרכזיים בישראל. איש אינו טוען, ובצדק, שיש בכך איזשהוא פסול. אבל דווקא אצל נתניהו שיפור כזה לא היה, ולכן גם מן הטעם הזה תיק 4000 מתפורר".

במסגרת הפרשה, נעצרו בכירים במשרד התקשורת, בהם שלמה פילבר שהפך להיות עד מדינה בתיק, וכן נחקרו באזהרה גם נתניהו ובני משפחתו. לפי החשד, אתר 'וואלה' בבעלות איש העסקים שאול אלוביץ' סיקר באופן חיובי את ראש הממשלה ורעייתו, בתמורה להטבות רגולטוריות שקיבל אלוביץ' בניהול החברות שבבעלותו כמו בזק.

החלטות בתיקי רה"מ – בהקדם האפשרי

בתחילת החודש שעבר התייחס היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לחקירות ראש הממשלה ואמר כי "פעולות החקירה נמשכות במרץ רב", במטרה לבצע את השלמות החקירה הנדרשות בתיקים 1000ו-2000, ולהביא לסיום קרוב של פעולות החקירה בתיק 4000.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל חקירה מוסיפה מנדט לביבי בבחירות הקרובות
עם ישראל חי | 03-10-2018 8:02
יהי ה' עם ביבי כל הימים. ציפורע שפיצר ממשיכה לנבוח