לאחר 12 שנה: הוט מחליפה את הסמל שלה
חברת התקשורת הוט, מחליפה היום (ב') את הלוגו המוכר שליווה אותה ב-12 שנים שנים האחרונות. "מדובר בשיאו של מהלך אסטרטגי חשוב"
קבוצת HOT (הוט) הודיעה היום (ב'), על החלפת הלוגו המוכר שלה בלוגו חדש ועדכני. זאת לאחר 12 שנים עם הלוגו האייקוני באדום ולבן.
שינוי המיתוג המוכר, נעשה יחד עם חברת פלייגראונד שעיצבה גם את המיתוג של תאגיד השידור הישראלי 'כאן'. העיצוב החדשני והריבועי נעשה בהשראת המותג הבינלאומי של חברת האם הצרפתית של HOT, אלטיס (Altice), שמחזיקה בבעלות המניות שלה.
בחברה התכוונו לשנות את שמה לאלטיס, אך בסוף לא ויתרו על השם HOT והסתפקו בשינוי מיתוג.
לרגל המהלך, יושק קמפיין חגיגי עם כוכבי 'השבאבניקים' ועוד 30 מהכוכבים הגדולים בישראל. בנוסף החברה תגדיל את שירותיה עם מגוון אופציות חדשות וחבילות.
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT: "אחרי שלוש שנים של צמיחה מתמשכת וכניסה לתחומי פעילות חדשים, אנו משיקים מותג חדש המהווה שלב נוסף בהתבססות של הקבוצה כקבוצת התקשורת הצומחת בישראל. HOT היא מותג מוביל המוכר בכל בית בישראל והינה חלק מקבוצת התקשורת הבינלאומית Altice. לקחנו את הטוב משני העולמות: העוצמה הגלובלית של Altice לצד המעמד המרכזי שיש ל- HOT בתרבות הישראלית ויצרנו מותג עם נראות חדשה"
נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT: "אנו בשיאו של מהלך אסטרטגי חשוב.HOT נפרדת לשלום מ'הבועה האדומה' ועוברת לשפה חדשה המבטאת את הבינלאומיות והחדשנות של HOT, תוך שמירה על שם המותג ועם עיצוב אחיד המתכתב עם השפה של Altice"
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו