תכירו: זה השם החדש של חברת HOT - סרוגים

תכירו: זה השם החדש של חברת HOT

חברת הכבלים HOT משנה את שמה והחל מהשנה הבאה היא תיקרא 'Altice' כשמה של הקבוצה שמחזיקה בבעלות המניות שלה.: "קבוצה אחת עם מותג אחד"

author-image
תכירו: זה השם החדש של חברת HOT
  (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

תגידו ביי להוט.

חברת הכבלים HOT משנה את שמה והחל מהשנה הבאה היא תיקרא 'Altice' כשמה של הקבוצה שמחזיקה בבעלות המניות שלה.

במסיבת עיתונאים שנערכה בצהריים (שלישי) אמרה מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין כי "זוהי נקודת ציון חשובה בחיי החברה".

לוגו החברה והשם החדש

לדבריה: "אנחנו חברת התקשורת היחידה בישראל שהיא חלק מקבוצה בינלאומית. התכנסות תחת מותג בינלאומי תחזק את החברה אף יותר ותאפשר לה, תחת ההנהגה וההובלה של ההנהלה המקומית, להמשיך בתנופת הצמיחה בה היא נמצאת בשנתיים האחרונות, תוך מינוף הידע והיכולות של Altice. כל תוכן של HOT יעובד אוטומטית לכל השפות של החברות בקבוצה, דבר שיבטיח חשיפה גלובלית עצומה ליצירה הישראלית והרחבה משמעותית של היצע התכנים".

מנכ"ל הקבוצה מישל קומב, נשא אף הוא דברים במסיבת העיתונאים ואמר: "קבוצה אחת עם מותג אחד. Altice נכנסת היום לעידן חדש, כחלק מהפיכתה לקבוצה מובילה בתקשורת בתוכן ובפרסום. כשהיא פועלת כקבוצה מאוחדת, תמציא Altice מחדש את חוויית הלקוח העתידית מתוך מחויבות תמידית להציג חדשנות ולהציע את המוצרים והשירותים הטובים ביותר בשוק. זוהי הדרך שלנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הם יצטערו על זה בענק
מאיר | 24-05-2017 6:36
הייתי במקומם חוזר לשם ערוצי זהב. כל פעם שהשם שלהם תופס הם בוחרים להתאבד עם שם חדש. השם הפעם הוא מגעיל, לא קליט, וניכר שמי שהחליט על הצעד הזה הוא חרש ומשוגע.