חדשות

ניר ברקת: מתכוון לסלק את אונר"א מירושלים

ראש עיריית ירושלים הצהיר היום בועידת חברת החדשות: "סילוק אונר"א יקטין את ההסתה והטרור, ישפר את השירות לתושבים, יגדיל את הישראליזציה במזרח העיר ויתרום לאיחודה אחדותה ולריבונותנו בירושלים".

בניין של אונר"א
בניין של אונר"א | צילום: (צילום: עבד אל רחים חאטיב/פלאש90)

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, חשף היום בוועידת המשפיעים של חברת החדשות את יוזמתו לסילוק ארגון אונר"א מירושלים והחלפת השירותים הניתנים על ידו בשירותי העירייה.

הארגון אחראי מאז שנת 1965 על כ-30 אלף תושבים במחנה הפליטים שועאפט. וכעת לאחר יותר מחמישים שנה, הגיעה הזמן להפסיק את שימור הפליטות.

נסגור את בתי הספר שלהם

ברקת: "אונר"א הוא גורם זר ומיותר שנכשל כישלון חרוץ ואני מתכוון לסלקו מירושלים. רק אחוז אחד שהולך ופוחת בוחר ללמד בבתי הספר שלהם את ילדיו וההסתה שם גואה, הניקיון שבאחריותם מתדרדר, שירותי הרווחה שלהם לא מאפשרים תקווה לתושבים ושביעות הרצון מהם נמוכה מאוד. בכל פרמטר אונר"א לא מתפקד ונכשל. הנחתי את הדרג המקצועי בעירייה להכין תכנית עבודה אותה אציג לראש הממשלה לסילוקו של אונר"א מירושלים.

נסגור את בתי הספר שלהם ונאפשר לתלמידים תקווה ובגרות ישראלית בבתי הספר הקיימים ברחבי העיר, נשים סוף להסתה, נחליף את שירותי הרווחה הכושלים שלהם בתכניות שלנו שמשלבים הוצאה מעוני ותעסוקה ונחליף את שירותי הניקיון הירודים בהרחבת שירותי הניקיון העירוניים ששודרגו. בכל מקום שהעירייה פועלת הציבור הערבי מרוצה יותר ואלים פחות. גישת אונר"א אל התושבים כפליטים היא מחסום לקידומם ואין לו עוד מקום. הגיע העת להחלפת ההתייחסות אליהם מפליטים לתושבים ולשקמם. זה אפשרי. סילוק אונר"א יקטין את ההסתה והטרור, ישפר את השירות לתושבים, יגדיל את הישראליזציה במזרח העיר ויתרום לאיחודה אחדותה ולריבונותנו בירושלים".

ההצהרה של ברקת מגיעה לאחר החלטתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ להפסיק את הסיוע של ארה"ב לארגון האו"ם לפליטים ערבים בישראל.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
2
כ
03.09.18

אין לתופעה הזאת אח ורע בעולם כל מילה של ברקת נכונה. סילוק הארגון הזה וסגירתו - זה הדבר הכי נכון לערבים וכפועל יוצא לערבים. הארגון הזה מנחיל להם מנטליות של פליטים ומפיח חיים בנרטיב השקרי הפלסטיני.