מפתיע: האם אד שירן באמת שלח מסר מרגש לישראל? - סרוגים

מפתיע: האם אד שירן באמת שלח מסר מרגש לישראל?

נגן גיטרה ישראלי שביצע קאבר לשירו של אד שירן, שיתף את התגובה המצולמת ששלח לו לדבריו לא אחר מכוכב הפופ המוכר עם מסר מרגש לישראל-צפו

author-image
מפתיע: האם אד שירן באמת שלח מסר מרגש לישראל?
  (צילום: שטארסטוק)

ניב ברנסיסקי, נגן גיטרה ישראלי המתחזק חשבון אינסטגרם המונה למעלה מ36 אלף עוקבים, אליו הוא מעלה שלל קאברים שהוא יוצר לשירים מוכרים. העלה אמש (א') קאבר ללהיטו של אד שירן "Perfect", תוך שהוא מתייג את חשבון האינסטגרם הרשמי של הזמר הבינלאומי.

מספר שעות לאחר מכן ברנסיסקי העלה לחשבון שלו וידיאו עם תגובתו של הכוכב הבינלאומי שהמאמצים להביאו להופיע בישראל, טרם הצליחו. בסרטון נראה שירן מודה לו על הקאבר, לצד תמונה נוספת בה הוא מעביר מסר למעריצים הישראלים: "אוהב את ישראל".

אד שירן זה אתה? (צילום: מתוך אינסטגרם)

"לפני 3 שעות העליתי קאבר לשיר של אד שירן, וכבר קיבלתי את זה ממנו. אין לי מילים, פשוט תודה". כתב ברנסיסקי בתגובה למקרה במפתיע.

מאז פרסום התגובה של שירן, הסרטון קיבל מאות תגובות נרגשות מהמעריצים הישראלים שמקווים שהשלב הבא יהיה הופעה של כוכב הפופ המצליח בישראל. לצד אחרים שהביעו סקפטיות באמינות העניין וטענו כי מדובר בכפיל של שירן ולא באמן עצמו.

לא רוצים לקרר את ההתלהבות אך האפשרות כי מדובר בכפיל ולא באמן הבינלאומי יכולה גם להיות סבירה לחלוטין, זאת מאחר והכתב של האמן בתמונה שונה מאוד מסגנון חתימתו המוכרת ובנוסף טרם הוצגה כל הוכחה מצד ברנסיסקי כי התגובה שנשלחה אליו נעשתה דרך החשבון הרשמי של שירן. ואם זה לא מספיק, גם בקאבר המדובר לא נראה לייק מהחשבון הרשמי של הכוכב הבינלאומי.

בכל אופן אהבנו את התגובה וגם אנחנו מאוד אוהבים את ישראל (ולפעמיים גם את המוזיקה של אד שירן 😉 )

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו