ליברמן לבולטון: "יש לך תרומה לביטחון ישראל" - סרוגים

ליברמן לבולטון: "יש לך תרומה לביטחון ישראל"

שר הביטחון אביגדור ליברמן נפגש עם היועץ האמריקני לביטחון לאומי, ג'ון בולטון, והודה לבולטון על התמיכה של ארה"ב בממשל הישראלי: "יש לנו נשיא אוהד בבית הלבן, וזה מאפשר לנו יכולת תמרון משמעותית מול האויבים שלנו"

ליברמן לבולטון: "יש לך תרומה לביטחון ישראל"
  שר הביטחון אביגדור ליברמן והיועץ האמריקני לביטחון לאומי ג'ון בולטון (צילום: אריאל חרמוני\משרד הביטחון)

שר הביטחון אביגדור ליברמן נפגש היום (שני) עם היועץ האמריקני לביטחון לאומי, ג'ון בולטון. במהלך הפגישה דנו השניים במגוון סוגיות ביטחוניות, ביניהן האיום האיראני ופעילותה של טהרן ברחבי המזרח התיכון, הלחימה בסוריה, והמתיחות מול לבנון וברצועת עזה.

במהלך הפגישה שר הביטחון הודה לבולטון על התמיכה של ארה"ב בממשל הישראלי. "יש לנו נשיא אוהד בבית הלבן וממשל אוהד, וזה מאפשר לנו יכולת תמרון משמעותית מול האויבים שלנו מצפון ומדרום" טען. "ישראל מרוויחה רבות מכך. תודה ג'ון, יש לך תרומה גדולה לביטחון מדינת ישראל".

(צילום: אריאל חרמוני\משרד הביטחון)

מוקדם יותר היום בולטון נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר היועץ האמריקני אמר כי ההערכות של נתניהו בנוגע לאיום האיראני מדוייקות. "הצורך למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני הוא בעדיפות גבוהה מאוד עבור ארה"ב" אמר לנתניהו. "מסיבה זו הנשיא פרש מהסכם הגרעין הגרוע, ולכן אנחנו מטילים מחדש את הסנקציות ומנסים לשכנע את חברינו באירופה לקחת צעדים חזקים יותר בתחום הטילים הבליסטיים, מימון הטרור, והפעילות בתימן. כל האיומים במזרח התיכון הם גם איומים עולמיים".

"הברית בין ישראל וארה"ב ובין העמים שלנו מעולם לא הייתה חזקה יותר" הוסיף ואמר. "הנשיא טראמפ הפך את זה לאבן בסיס במדיניות שלו, ואתה הפכת את זה לאבן בסיס של המדיניות שלך".

בולטון יסיים את ביקורו בישראל מחר, כאשר ימריא מנמל התעופה בן גוריון לז'נבה, שם ייפגש עם מזכיר מועצת הביטחון הרוסית ניקולאי פטרושב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו