אריאל לסרוגים: הקמפיין האנטי-חרדי? "תקלה בהתנהלות, לא באסטרטגיה"

אריאל לסרוגים: הקמפיין האנטי-חרדי? "תקלה בהתנהלות, לא באסטרטגיה"

סערת הקמפיין האנטי חרדי בירושלים. יו"ר האיחוד הלאומי אורי אריאל אומר לסרוגים כי הקמפיין ישונה. על המודעות: "הייתה פה תקלה, זה נעשה בלי ידיעתנו בלי התייעצות"

author-image
אריאל לסרוגים: תקלה בהתנהלות, לא באסטרטגיה
  (צילום: סרוגים)

סערת הקמפיין האנטי חרדי בירושלים, ממשיכה לעורר תגובות נזעמות, בתוך המגזר הסרוג ומחוצה. יו"ר האיחוד הלאומי השר אורי אריאל אומר בראיון לסרוגים כי הקמפיין ישונה, וכעת המפלגות יתמקדו בטוב.

הקמפיין האנטי חרדי של הבית היהודי והאיחוד הלאומי בירושלים, איך יוצא דבר כזה מתחת לידיים שלכם?

הייתה פה תקלה, זה נעשה בלי ידיעתנו בלי התייעצות, זה נובע מכך שרק בימים האחרונים הודענו על הריצה המשותפת, ועוד לא הייתה התארגנות מתאימה. אנחנו העברנו את דעתנו החד-משמעית נגד קמפיינים שליליים מהסוג הזה.

אני אומר בצורה ברורה, אני עובד באופן אישי עם החרדים כל הזמן במשך 15 שנים בפוליטיקה. יש חילוקי דעות, אבל ודאי לא השמצות. אני בטוח שזה לא יחזור על עצמו.

אנחנו הולכים עם הפנים קדימה, יחד עם גורי שלנו וחגית משה מהבית היהודי, ובעזרת השם אנחנו נתקדם בירושלים ונביא אותה למקום יותר טוב.

זה קרה כבר בבחירות האחרונות לכנסת, שהבית היהודי יצא בקמפיין השמצות נגד מועמדים מהשמאל. אולי יש פה בעיה באסטרטגיה.

אני חושב שיש תקלות בהתנהלות, אבל לא באסטרטגיה, שהיא חיובית. כשיש ביקורת אנחנו אומרים אותה, אבל לא בצורה שלילית או פוגענית. אנחנו תלמידיו של רבי עקיבא, בני עקיבא, "ואהבת לרעך כמוך".

האיחוד עם יהושע מור יוסף, גם ימשיך?

לא יודע. לא דיברתי איתו. אני מכיר אותו, סומך עליו. נדבר איתו ונראה. זה לא נמצא במקום של עריפת ראשים אלא בתיקון דרך. בכלל לקראת ראש חודש אלול, זה הזמן להכיר בטוב, לתקן את מה שצריך ולהמשיך הלאה יותר טוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בושה. אורי אתה מאכזב
מיכל | 06-08-2018 12:42
ציפיתי ממך לתגובה אחרת
2
קשקשן
עייפתי מכם | 06-08-2018 13:49
קשקשן
3
אורי, זהו, עברת את הגיל. כבר לא מאמינים לך
בנצי | 16-08-2018 2:31
אורי, אתה בסוף ה קריירה. החקלאים מהגולן ועד הערבה, כולם זועמים על התנהלותך. המתיישבים באיוש כבר לא בונים עליך, כי אתה דואג לעצמך.רק לעצמך. אז לטובתך- פרוש מהחיים הפוליטיים.