נציג האיחוד הלאומי מודה: "אני חבר הבית היהודי" - סרוגים

נציג האיחוד הלאומי מודה: "אני חבר הבית היהודי"

יהודה פרוידיגר, ששוריין השבוע כנציג האיחוד הלאומי ברשימה למועצת העיר, מודה היום בראיון: "אני חבר הבית היהודי, בקרוב, אעבור לאיחוד הלאומי, מכורח זה שאני נציג שלהם". האזינו

author-image
נציג האיחוד הלאומי מודה: "אני חבר הבית היהודי"
  סופר, פרוידיגר, משה ואורבך (יח"צ)

אז האם האחדות בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי בירושלים, היא רק על הנייר? יהודה פרוידיגר, מי ששוריין למקום השני מטעם האיחוד הלאומי, מודה בראיון לתכנית 'סורגים שבוע' ברדיו גלי ישראל שתשודר הערב (ה', 20:00) כי הוא חבר הבית היהודי.

השבוע פרסמנו בסרוגים לראשונה על הסכם האחדות בבירה, בו ימשיכו שתי המפלגות לרוץ ביחד, גם בבחירות הקרובות, אך נראה כי באיחוד הלאומי, בחרו לשבץ מטעמם נציג של הבית היהודי. בראיון ליונתן דובוב (מנכ"ל הגולה) ואריה יואלי (עורך אתר סרוגים), נשאל פרוידיגר, סמנכ"ל קריית החינוך שעלבים ובעברו מזכ"ל תנועת הנוער עזרא, אתה בית יהודי או איחוד לאומי?

אני חבר הבית היהודי

לא צריך להיות כל כך מבולבלים, אני חבר הבית היהודי, חבר הסניף הירושלמי של הבית היהודי. ובעזרת ה' בקרוב, אני אעבור לאיחוד הלאומי, מכורח זה שאני נציג שלהם.

אני חבר בבית היהודי, ובדעות שלי, אני בהחלט איש האיחוד הלאומי. אני חושב שצריך להיות לכל הכיפה הסרוגה, בית אחד. עובדה שאלי בן דהן עבר מהאיחוד הלאומי לבית היהודי, והוא נבחר במקום גבוה.

אני לא הרצתי את עצמי, ולא התמודדתי, ולא גנבתי מאף אחד כלום. נעשתה אלי פנייה מהאיחוד הלאומי, משום שהם מכירים את דעותיי, גם אורי וגם בצלאל, ואמרו לי 'אתה מבחינתנו בסדר להיות נציג האיחוד הלאומי בבית היהודי'.

אז שלפו אותך מהבית היהודי לאיחוד הלאומי, כדי להיות נציג האיחוד הלאומי בבית היהודי? זה נשמע ישראבלוף?

הם אמרו לי, אנחנו מבקשים ממך, שאתה תהיה הנציג שלנו באיחוד הזה ואתה תהיה מספר 2 ברשימה, יחד עם חגית משה. לדעתי זה מייצג אחדות, וכל מה שמנסים להתמקד בפרומליסטיקה זו שטות.

אבל זה נשמע מאוד מוזר שאתה איש בית יהודי תהיה נציג האיחוד הלאומי, בעצם אין פה אחדות?

את השאלה הזו אתם צריכים להפנות לאנשי האיחוד הלאומי. אני אמרתי להם את זה. הם ידעו. לא היה מחטף ולא הטעתי אף אחד. הם ידעו שאני איש הבית היהודי, ובחרו בי כנציג שלהם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
עד מתי תתעסקו בשטויות?
איחוד זה איחוד | 02-08-2018 15:20
אתם מנסים לפצל את כוחם של הדתיים הלאומיים בבירה?
אתה לא יודע שהאתר מזוהה עם קינג?
עזרא | 02-08-2018 17:22
?
2
חגית משה- שכחת לשים את הכובע שלך???
חוה | 02-08-2018 18:38
כל פעם מופיעה בצורה אחרת מוזר מאד. ואת עוד רוצה להיות ראשת עיר עם הזיגזוזים שלך ?????
3
מפלגה אחת
מלכה | 02-08-2018 22:12
זה לא היה מעולם. במפדל היו אמנם סיעות שונות, אבל המפלגה היתה אחת.
4
גורי מתאים מאוד לייצג את החרדלים
לשעבר בהנהלת שעלבים | 30-09-2018 12:50
גורי הוא פאיניק אמיתי ואיש עשיה עשה ועושה רבות גם כשכיהן כמזכל תנועת העזרא וגם כיום כחבר הנהלה של עמותות שונות במגזר החרדלי