אוחנה ובן ארי הצביעו נגד הקואליציה; חוק הפונדקאות עבר - סרוגים

אוחנה ובן ארי הצביעו נגד הקואליציה; חוק הפונדקאות עבר

הכנסת אישרה את חוק הפונדקאות בקריאה שנייה ושלישית. נתניהו הצביע נגד סעיף המאפשר הליך פונדקאות לאבות מהקהילה הלהט"בית, לעומת אמיר אוחנה ומירב בן ארי שהצביעו בעד, בניגוד למשמעת הקואליציונית

author-image
אוחנה ובן ארי הצביעו נגד הקואליציה; חוק הפונדקאות עבר
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מליאת הכנסת אישרה היום (רביעי) את חוק הפונדקאות בקריאה שנייה ושלישית, ברוב של 59 בעד ו-52 נגד. רה"מ נתניהו הצביע נגד הסעיף המאפשר הליך פונדקאות לאבות מהקהילה הלהט"בית, זאת לעומת הח"כים אמיר אוחנה ומירב בן ארי שהצביעו בעד, בניגוד למשמעת הקואליציונית. רחל עזריה נעדרה.

בהמשך צפוי רה"מ לתמוך בהצעת חוק שהגישו חברי הכנסת מירב בן ארי (כולנו) ואמיר אוחנה (הליכוד) בתחילת המושב הבא.

מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר כי הוא יצביע היום בעד הצעת חוק הפונדקאות לאמהות יחידניות שכן מדובר בהצעת חוק שקיבלה את תמיכת הקואליציה ושעושה צעד חשוב קדימה לתמיכה באמהות יחידניות.

בהמשך, כפי שראש הממשלה אמר בישיבת סיעת הליכוד השבוע, הוא יתמוך בהצעת החוק שיגיש ח״כ אמיר אוחנה, שתאשר פונדקאות גם לאבות יחידנים.

בהודעה משותפת של השניים נאמר, כי לאחר שהצעת החוק עברה, הם הגישו הצעת חוק שתערוך מספר שינויים בחוק הפונדקאות.

בין היתר, תתאפשר פנייה להליך פונדקאות גם לגברים. "הצעת החוק תקודם בתמיכה ובסיוע של תנועת הליכוד ומפלגת כולנו, מהלך התואם את ערכיהן של שתי הסיעות".

"יש בהצעת החוק שלנו בשורה גדולה לכל מי שמבקשים להביא חיים לעולם ולהקים משפחות ולבסס את חייהם כאן בישראל. הצעת החוק תעלה לוועדת השרים מיד לאחר פתיחת המושב הקרוב. אנו נחתים על החוק שורה ארוכה של חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה -ונפעל במלוא המרץ כדי לקדם אותו״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כרגיל ביבי מתחמן את כולם
צדק | 18-07-2018 13:59
הצהיר הצהרות ומתחמק