חדשות

ראש השב"כ נפגש עם אהוד ברק בביתו בתל אביב

על פי הדיווח, של פרשן 'החדשות' עמית סגל, הפגישה בין השניים התקיימה בהתראה קצרה ועסקה בעניין דחוף הקשור לבטחונו ולאבטחתו האישית של ברק

((צילום: פלאש90))

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק נועד בשבוע שעבר עם ראש השב"כ נדב ארגמן, כך פרסם הערב (שני) פרשם 'החדשות' עמית סגל.

על פי הדיווח, הפגישה בין השניים התקיימה בהתראה קצרה ועסקה בעניין דחוף הקשור לבטחונו ולאבטחתו האישית של ברק.

הפגישה התקיימה בארבע עיניים בביתו של ברק בתל אביב.

ראוי לציין כי לא מדובר בפגישה מהסוג שקיים ברק עם הרמטכ"ל, גדי איזנקוט, ובשלה ספג ביקורת ציבורית.

מברק ומהשב"כ לא נמסרה תגובה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

2 תגובות
2
א
03.07.18

שרפות בדרום ממשלת ימין אינפנטילית שמעבר להצהרות ושקרים לא עושה כלום מצב ששום ממשלת מרכז\שמאל לא היה מאפשר שורפים לנו אדמות ולא אכפת להם בעצם ממתי האדמה חשובה להם? לימין ישוב לפלג לשקר ולהפחית .

הצטרפו אלינו