אולמרט מאשים: אהוד ברק טירפד את עסקת שליט - סרוגים
מבזק

אולמרט מאשים: אהוד ברק טירפד את עסקת שליט

בראיון ראשון לאחר שחרורו מאשים אולמרט את ברק כמי שטירפד את עסקת שליט: "אני מאשים אותו בהתנהלות בלתי אחראית ומופקרת שגרמה לסיכול העסקה". הראיון המלא במוצ"ש בקשת12. צפו

author-image
אולמרט מאשים: אהוד ברק טירפד את עסקת שליט
  (צילום: באדיבות קשת12)

״אהוד אולמרט – ריאיון ראשון״

במוצאי שבת ישודר בערוץ קשת, ראיון ראשון ובלעדי שהעניק האסיר המשוחרר וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לגיל ריבה לאחר ריצוי עונש מאסר של 16 חודשים בגין עבירות מרמה ושוחד.

במסגרת הסרט חוזר אולמרט אל כותלי כלא מעשיהו לשערי משכן ראש הממשלה ברחוב בלפור ולשכונת הולילנד ומתייחס לפרשות בהן הורשע, לחקירות נתניהו, לתקופת שהייתו בכלא ולהשפעות על חייו הפרטיים.

במהלך הראיון מספר אולמרט על אהוד ברק כמי שטרפד את עסקת שליט

באדיבות ערוץ 12 קשת

אולמרט: "ממש לקראת סיום כהונתי אבל בימים האחרונים ממש הגיעו אלינו ידיעות שיש בחמאס החלטה לנצל את הימים שנותרו כדי לסגור עסקה של גלעד שליט. ואז אנחנו החלטנו שאני שולח משלחת לניהול מו"מ באמצעו קהיר וראש שירות הביטחון יובל דיסקין לא האמין באפשרות של עסקה עד אז ובמקרה הזה הוא אמר יש סיכוי.

באותם ימים היה אוהל מחאה של משפחת שליט ושל כל מיני תומכים שעלו לרגל לתמוך ואז ביום הקובע יובל דיסקין נמצא בקהיר ואהוד ברק הולך לאוהל של משפחת שליט. ואז שירות הביטחון מתקשר אליי ואומר לי הלך עלינו לא תהיה עסקה. אני שואל אותו למה הוא אומר יש לי ידיעה אבסולוטית שהם אמרו אם ברק הגיעה לאוהל ישראל חשופה ללחצים אנחנו נתעקש ולא נעשה את העסקה. העסקה נמנעה בעקבות…"

גיל: "הוא טרפד את העסקה הזו?"

אולמרט: "אני מאשים אותו בהתנהלות בלתי אחראית ומופקרת שגרמה לסיכול העסקה ואשר כתוצאה ממנה אחרי שנתיים שחרננו לחמאס כמעט 1100 מהרוצחים הכי מתועבים שלנו, אני מעולם לא הייתי עושה את העסקה הזו."

הראיון המלא ישודר במוצאי שבת בשעה 21:15 בערוץ 12 קשת

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
והמחנה הציני עוד שואף להכתיר את הברק הלז המושחת כראש המפלגה? טפו איכס!
עמוס | 15-03-2018 16:57
איש צר ואויב הברק הלז
2
מה עושים כשהסבון נופל במקלחת מר אומרט
דן | 16-03-2018 14:34
כשהסבן בלחת ר אולרטלהתכופף או לא להתכופף זו השאלה.