אורבך הסיר את ההתנגדות; הכנס של יוגב לא יבוטל - סרוגים

אורבך הסיר את ההתנגדות; הכנס של יוגב לא יבוטל

בקבוצה סגורה, הודיע מזכ"ל מפלגת הבית היהודי כי "הסיר את התנגדותו" לקיום הכנס של ח"כ מוטי יוגב, שייאלץ לבטל חלק ממנו. הגעתו של בנט לכנס עוד נשקלת

אורבך הסיר את ההתנגדות; הכנס של יוגב לא יבוטל
  (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

שוב לא רגוע בבית היהודי. שעות לאחר שפרסמנו בסרוגים כי בבית היהודי ביטלו כנס פוליטי של ח"כ מוטי יוגב, כעת נראה שהכנס יתקיים, אך במתכונת חלקית.

הערב כתב מזכ"ל מפלגת הבית היהודי ניר אורבך בקבוצת ווצאפ סגורה של המפלגה, כי הסיר את התנגדותו לקיומו של הכנס, "לאור העובדה שהכינוס יתקיים בלי יחידה מוניציפלית", נימק.

בעקבות יישור ההדורים, הוסיף אורבך, כי "גם הלשכה של נפתלי (בנט, ע"ג) תאשר השתתפות, בהצלחה לכולנו!" חתם.

המחלוקת: שני כנסים מקבילים

אורבך, שארגן גם הוא כנס בחירות מקומיות רשמי שצפוי להתקיים בשבוע הבא לא תמך בקיומם של שני כנסים בעלי אותו הנושא במקביל. בעקבות כך, גורמים במפלגה דיווחו לסרוגים, כי הוא ביקש מהמוזמנים שלא להגיע לכנס של יוגב ואף לחץ על ביטול המושב שעסק בבחירות המקומיות.

נקודה נוספת שעלתה היא, כי השר בנט צפוי לנאום בשני הכינוסים, אולם בשל התנגדותו של אורבך, נאומו בכנס של יוגב הוטל בספק. אך כאמור, לאחר ששוחח את חה"כ יוגב ונתן את אישורו, ניתן רק לחכות למועד ולראות האם יצליחו בלשכתו של בנט להכניס זאת בלוח הזמנים הצפוף של השר.

מוקדם יותר דיווחנו, כי הכנס המפלגתי סביב הבחירות המוניציפליות שארגן יוגב בוטל, לאחר שלא תואם עם אף נציג של "הבית היהודי" ולא אושר בידי יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט על אף היותו רשום בו. כמו כן, לא הוזמנו אליו חברי כנסת נוספים.

כשגורמים במפלגה אמרו לסרוגים, כי "זה היה ניסיון לעקוף את הנהגת המפלגה ואת המנגנון הניהולי שלה", לאחר שהלך על מהלך שלא תואם עם איש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
פשוט בושה... מנכ"ל שלא יודע את מקומו.
מתפקד לשעבר | 13-06-2018 19:24
מוטי המשך בדרכך... אל תירא ואל תחת. הרבה אנשים אחריך
2
כנס
איתו | 14-06-2018 10:08
חבל לריב זה מזיק כוחנו באחדותנו
3
ארץ ציון
סמולנים | 14-06-2018 13:36
עזבו את בנט בשקט הוא נמצא שם בשבילנו.
4
כללי אתיקה
עכ.... | 17-06-2018 10:08
הגנת זכויות בעל ואישה באופן שווה. מסחר הזרמת תקציבים על חשבון ילדים צריכה להיות בלתי נסבלת. אמינות עובדים סוציאלים צריכה להיות ברוש המעיין. כדאי להתעסק בסטטיסטיקות. היום משרד הרווחה הוא הגורם היוצר תחושה של חוסר אמון מדיני חברתי לפירוק משפחות. יוצר אוכלוסיה חלשה עם הרבה דרישות עם הרבה בקשות והרבה צרכים. ואין כסף ילדים נפגעים מזה עצומות. שוויון תעסוקתי לכולם כולל זכויות כלכליות. ילדים נוטים להרוויח כסף בקלות לא לכולם יש כסף לקנות תעודות אושר ויושר. מינויים לא נכונים גורמים לשחיתות משרדים. חברה חולה.
5
הדיקטטור בנט,והסגן אורבך מסלקים מתנגדים לשליט
כנסים,מרכז מפלגה וכו | 30-10-2018 4:10
הבית היהודי הופך ליש עתיד /מפלגת ליברמן....החברה דורסים ורומסים כל זכר להתנגדות