בבית היהודי התרעמו; יוגב נאלץ לבטל כנס בחירות מוניצפליות

בבית היהודי התרעמו; יוגב נאלץ לבטל כנס בחירות מוניצפליות

ב"בית היהודי" התרעמו על כנס בחירות מוניצפליות שארגן חה"כ יוגב, לאחר שלא תואם עם אף נציג מפלגתי ולא אושר בידי השר בנט. " ניסיון לעקוף את הנהגת המפלגה", טענו לסרוגים גורמים במפלגה

בבית היהודי התרעמו; יוגב נאלץ לבטל כנס בחירות
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חה"כ מוטי יוגב הודיע ביום שני האחרון על על כנס מפלגתי סביב הבחירות המוניציפליות, אלא שהכנס לא תואם עם אף נציג של "הבית היהודי" ולא אושר בידי יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט על אף היותו רשום בו. כמו כן, לא הוזמנו אליו חברי כנסת נוספים.

במקביל, מזכ"ל המפלגה ניר אורבך ארגן גם הוא כנס בחירות מקומיות רשמי שצפי להתקיים בשבוע הבא. על כן, במהלך מהיר נשלחה למשתתפים הודעה על ביטול המושב הספציפי.

גורמים במפלגה אומרים לסרוגים, כי "זה היה ניסיון לעקוף את הנהגת המפלגה ואת המנגנון הניהולי שלה", לאחר שהלך על מהלך שלא תואם עם איש.

צריך לציין, החלק השני של הכנס שארגן יוגב בוטל, אולם הפנאל בחלקו הראשון יעסוק במהותה ותפקידה של הציונות הדתית, זו גם הייתה כותרת ההזמנה למשתתפים. כך גם חלקו השלישי של הכנס, בו צפויים לנאום בין היתר: הרב חיים דרוקמן, השר בנט וסגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה.

לסיכום, גורם בכיר במפלגה מבהיר כי הכינוס של יוגב איננו קשור למפלגה ולא מטעמה, וכי ערב ההשקה הרשמי של המפלגה לבחירות המוניציפליות והשתלמות מקצועית עם תחילתה של מערכת הבחירות לרשויות המקומיות יתקיים ביום שלישי הבא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חוצפה
דוד | 13-06-2018 13:27
ניר אורבך הזה מנהל את המפלגה בצורה בריונית! עושה מה שרוצה.. ומי שלא מתאים לו יום טוב לו :)