יו"ר ההתאחדות: "יש ניסיון לפגוע בישראל דרך כדורגל" - סרוגים

יו"ר ההתאחדות: "יש ניסיון לפגוע בישראל דרך כדורגל"

על רקע סערת המשחק מול נבחרת ארגנטינה, יו"ר ההתאחדות לכדורגל אמר כי "עד עכשיו לא קיבלנו הודעה רשמית על הביטול". בדבריו תקף את המחאה הפלסטינית: "יש כאן חציית קו אדום, מנסים לפגוע במדינת ישראל דרך הכדורגל"

יו"ר ההתאחדות: "יש ניסיון לפגוע בישראל דרך כדורגל"
  "יש כאן חציית קו אדום". יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני (צילום: יונתן סינדל\פלאש 90)

סערת המשחק מול ארגנטינה נמשכת: לאחר שנבחרת ארגנטינה הודיעה כי המשחק שהיה אמור להיערך במוצ"ש הקרוב לא יתקיים, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, התייחס לדברים במסיבת עיתונאים מיוחדת.

"אני רוצה לומר באופן רשמי שעד עכשיו לא קיבלנו הודעה רשמית על הביטול" אמר בפתח דבריו. "ככל שעובר הזמן, הסיכוי שהמשחק יתקיים נמוך יותר- אך אנחנו מנסים לפעול על מנת שהוא יתקיים. הוצאנו פנייה בכתב לנשיא ההתאחדות הארגנטינאית בה ביקשנו תשובה לכל הדיווחים, ועד רגע זה לא התקבלה שום תשובה".

עיני הוסיף ותקף את יו"ר ההתאחדות הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, על פועלו במחאה הפלסטינית שהובילה לביטול המשחק. "מזה מספר שנים הוא עושה ככל שבידו כדי להוציא את הכדורגל הישראלי מהכדורגל הבינלאומי" טען, כשציין בין השאר את ניסיונו להשעות את ישראל מארגון פיפ"א בעקבות פתיחת קבוצות כדורגל ביישובי יו"ש. "הפעם יש כאן חציית קו אדום.  הפגנות זה דבר לגיטימי, כל עוד זה במסגרת המקובלת. כשיו"ר התאחדות וחבריו בפיפ"א קוראים בתקשורת לקרוא לערבים בעולם לשרוף חולצה של שחקן כדורגל- זה טרור".

"שמעתי שאיימו על השחקנים עצמם ועל משפחותיהם, והביטול נובע מהחשש של השחקנים מהאיומים עליהם באופן אישי" הוסיף. "יש כאן איום שנמצא מעבר, ואנחנו נוציא בשעות הקרובות תלונה רשמית לפיפ"א על כל ההתנהלות הזו. אם זה יהפוך להיות שיטה של לאיים על שחקנים, לדעתי פיפ"א לא תוכל לעמוד מנגד".

לטענתו של עיני, ההתאחדות תפעל במישור המשפטי והציבורי נגד ההתנהלות של ההתאחדות הפלסטינית. "הם מנסים לפגוע במדינת ישראל דרך הכדורגל" אמר. "כל התירוצים על כך שמשחק בירושלים או לא- הם לא משנים. יש כאן איום שנמצא מעבר. לא יכול להיות מצב שבגלל ששחקנים מרגישים מאוימים מבטלים משחק. זה יהיה תקדים מבחינת פיפ"א, זה הרס הכדורגל והרס של הספורט והתרבות בכללי".

"אני מקווה שההתאחדות בארגנטינה תעשה הכל כדי שהמשחק אכן יתקיים" סיכם. "ארגנטינה היא אחת מהנבחרות הטובות בעולם, והגעה שלהם לארץ יכולה לחמם את הלב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תתבישו לכם מה נשאר לנו בחיים חירבתם הכל
מרדכי לוזון | 06-06-2018 17:21
אין משחק ואין בטיח.קיוינו לראות בעיניים את לאו מסי מג'עג'ע את כולם. עם כל הכבוד לשרה מירי רגב הפעם זה פאשלה.