הרשות הפלסטינית חוגגת: "תודה לך מסי" - סרוגים

הרשות הפלסטינית חוגגת: "תודה לך מסי"

יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית בירך את ההחלטה לבטל את המשחק בין נבחרת ישראל וארגנטינה. במסיבת עיתונאים תקף את השרה מירי רגב ואמר כי "זה מה שמגיע לכם"

הרשות הפלסטינית חוגגת: "תודה לך מסי"
  "זה מה שמגיע לכם". יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית ג'יבריל רג'וב (צילום: פלאש 90)

הרשות הפלסטינית חגגה היום (רביעי) את הודעת הביטול של המשחק בין נבחרת ישראל וארגנטינה, שהיה אמור להתקיים במוצ"ש הקרוב בירושלים. יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, ערך מסיבת עיתונאים מיוחדת לציון ה"הישג" שאותו ייחס לעצמו ולארגון ה-BDS.

"מפלסטין- תודה לך מסי" אמר רג'וב בפתח דבריו. "זה טוב שההתאחדות של ארגנטינה הגיעו למסקנה שזאת הייתה טעות. מסי היה המפסיד הראשון אם המשחק אכן היה קורה. זה מסר לאחרים: שיפסיקו לתת גיבוי למשטר גזעני כמו המשטר שנתניהו ורגב מובילים".

היו"ר הפלסטיני, שעודד את המחאה נגד קיום המשחק בימים האחרונים, הוסיף ותקף בחריפות את השרה מירי רגב, כשהוא מאשים אותה כאחראית לביטול. "מירי רגב אחראית על האסון – אם אתם קוראים לו כך" טען. "אני אומר למירי רגב ולימין הישראלי – זה מה שמגיע לכם. אני מקווה שהצד הישראלי ירחיק את הספורט מהסכסוך הפוליטי, ויתנהג בצורה אחרת".

מוקדם יותר דווח כי הגורמים העיקריים שדחפו לביטול המשחק הם כוכבי הנבחרת לאו מסי וחבייר מסצ'ראנו. עוד עולה כי כל עוד מסי ומסצ'ראנו לא הטילו וטו על קיום המשחק, בנבחרת הדרום אמריקאית לא חשבו על ביטולו.

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר בעקבות הביטול כי "זה באמת בוקר עצוב לאוהדים, בתוכם אפילו כמה מנכדיי, אבל יש ערכים שגדולים גם יותר ממסי", וכן ש"הפוליטיזציה שטמונה בצעד הארגנטינאי מדאיגה אותי מאוד". ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בקצרה לדברים במהלך ביקורו בלונדון, ואמר בפשטות: "ממשיכים הלאה, חבר'ה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אין ברירה למסי אלא לבטל את המשחק
יפה יוסף | 06-06-2018 17:23
אחרת זה יעלה לו בחיי משפחתו.כל אחד היה מבטל!!