לא הצעצוע של הולנד: ישראל הגישה מחאה רשמית נגד הפרודיה ל'TOY'

לא הצעצוע של הולנד: ישראל הגישה מחאה רשמית נגד הפרודיה ל'TOY'

שגרירות ישראל בהולנד הגישה היום(ג') מחאה לתחנת הטלוויזיה ההולנדית, זאת לאחר ששידרה לאחרונה פרודיה אנטי-ישראלית על השיר TOY. גם שרת התרבות מירי רגב, שלחה בתגובה: "גם תעמולה שקרית והסתה לא ינצחו אותנו"

author-image
ישראל הגישה מחאה רשמית נגד הפרודיה ההולנדית
  מתוך הפרודיה האנטי ישראלית לשיר TOY (צילום מסך)

לאחר סערת הרשת שנוצרה בעקבות הפרודיה ההולנדית לשיר TOY, ששודרה בשבת האחרונה במסגרת תכנית הטלוויזיה של הקומיקאית סאנה ואליס דה-פריס. שגרירות ישראל בהולנד הגישה היום בצהריים (ג') מחאה לתחנת הטלוויזיה ההולנדית ששידרה את הפרודיה האנטי ישראלית. העתק נשלח גם למשרד החוץ וארגון הקהילות היהודיות.

"תעמולה שקרית והסתה לא ינצחו אותנו"

בנוסף גם שרת התרבות מירי רגב, הגיבה היום לפרודיה ההולנדית המסיתה, שכללה בין היתר חיקוי לא מוצלח של זוכת האירוויזיון הטרייה נטע ברזילי ומילות הסתה בהולנדית נגד ישראל על רקע צילומים מההפגנות ברצועת עזה. "אנחנו לא הצעצוע של אף אחד" מסרה רגב בתגובה והוסיפה: "גם תעמולה שקרית והסתה לא ינצחו אותנו. הן רק מעצימות את גודל ההישג של נטע שלנו!".

כזכור הפרודיה ההולנדית, ששודרה במסגרת תכניתה של הקומיקאית סאנה ואליס דה-פריס, עוררה זעם רב בקרב הקהילה היהודית וארגונים פרו ישראלים רבים. זאת לאחר שמילות השיר TOY, הוחלפו בפרודיה למילים בשפה ההולנדית נגד ישראל.

בין היתר ניתן למצוא בגרסת הפרודיה שורות כמו: "תראו איזה יופי אני זורקת טילים, שוב ישראל מנצחת". "אני שומרת קשוחה שרודפת אחר פלסטינים, זאת החגיגה שלי וזה הזמן שלי לזרוח", ועוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מירי רפש
הצודק | 22-05-2018 14:09
מירי רפש לא תחמיץ שום הזדמנות להפגין חוסר חוש הומור( יש לה בכלל חוש??) כדי לרצות את אחרון הפאשיסטים במרכז הליכוד
2
מה הפטרון?
אדית צשלר | 22-05-2018 14:14
מעניין, מצד אחד כל אורופה היתה מוכנה לבטר על יהודים-שיעלו לישראל- מצד שני גם רוצים להחזיר שטחים לפלסטינה שלא היתה קיימת בזכות עצמה אף פעםץ, מה זה מוכיח?ץ מוכנים שוב להשמיד אותנו, לא?
3
בלי פרודיה מה ימכרו לציבור וממה יתפרנסו?
יפה יוסף | 22-05-2018 15:03
כל המלחמות זה על רקע הפרנסה.גם העזתים העדיפו להתאבד בגדר המערכת כדי לגרוף כסף ממדינות ערב.גם היהודים לא רוצים להוציא את הערבים מהמדינה כי פוחדים להשאר בלי פרנסה כשאין פורעים לטפל בהם. תתחילו להאמין שאפשר להמשיך לחיות גם בלי מלחמות.