אבו מאזן בבית החולים: מתלוצץ ומסית עם רופאיו - סרוגים

אבו מאזן בבית החולים: מתלוצץ ומסית עם רופאיו

יו"ר הרשות הפלסטינית מנסה לשדר עסקים כרגיל כשהעלה לפייסבוק תמונות שלו עם רופאיו. אלא שעיון בתמונה מעלה מסר מסית: באחת התמונות הוא נראה כשהוא קורא עיתון פלסטיני- המכיל קריקטורה מסיתה נגד חיילי צה"ל

author-image
אבו מאזן בבית החולים: מתלוצץ ומסית עם רופאיו
  העיתון עם התמונה המסיתה (קרדיט: כלי תקשורת פלסטינים)

הסתה מבית החולים: לאחר השמועות הסותרות על מצבו הבריאותי, יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ניסה לשדר עסקים כרגיל כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו תמונות מבית החולים אל-איסתישארי ברמאללה, שבו הוא מאושפז ביומיים האחרונים. אלא שעיון בתמונות מעלה כי אחת התמונות כוללת מסר אנטי-ישראלי והסתה נגד צה"ל.

באחת התמונות אבו מאזן נראה כשהוא קורא יחד עם שני בניו עיתון פלסטיני, המכיל קריקטורה בעמוד האחורי של המאייר הפלסטיני "סבאנה". בציור נראה חייל המחליף בקבוק חלב של תינוק בבקבוק רעל, כשהכיתוב מתייחס ללילה רנדור- התינוקת בת 8 החודשים שנהרגה בעימותים ברצועת עזה בשבוע שעבר.

אמנם בקריקטורה שהופיעה בעיתון אין כל סימן ברור המעיד כי מדובר בחייל ישראלי, אך לאחר הפרסום בעיתון המאייר הפיץ את הקריקטורה בטוויטר עם הכיתוב "צהל הורג תינוק בן 8 חודשים בעזה", יחד עם קישורים למחאות נגד העברת שגרירות ארה"ב לירושלים ולציון צעדת השיבה ויום הנכבה.

כזכור, התינוקת הפלסטינית מתה לאחר שבני משפחתה הביאו אותה לאחד ממוקדי העימותים בגבול הרצועה, ובמשרד הבריאות הפלסטיני טענו שהתינוקת מתה כתוצאה משאיפת גז מדמיע. מנהל בית החולים שיפא בעזה טען כי "זהו טבח אמיתי נגד אזרחים לא חמושים", כשאלפי פצועים נאלצו לעבור שעות ארוכות ללא טיפול בעקבות חוסר מקום בבית החולים.

מנגד, בצה"ל הטילו ספק בטענות הפלסטיניות, וטענו כי מדובר בעלילות שווא. "יש ספק יסודי בהודעה של משרד הבריאות של חמאס על כך שהתינוקת ברצועת עזה מתה משאיפת גז מדמיע" נכתב בחשבון הטוויטר של דובר צה"ל בערבית. "יש לנו מספר עדויות המטילות ספק רב באמינותה של ההודעה הזו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ידוע שצהל מפזר גז מדמיע נגד המפגינים
יפה יוסף | 22-05-2018 14:55
האלימים .לכן מי שאכפת לו מילדיו הוא לא יביא אותו לגדר המערכת.עזתים עלובים.ומי שמאמין להם עלוב לא פחות.בבקשה שיביאו חיילי אום לגדר המערכת מצד העזתים ויבוא השקט. אבל האמת לאמיתה שכל הבלגן הזה רק בגלל העבודה זרה של היהודים בקברים והשיא בלג בעומר.ישתבח שמו.
2
העיקר שאבו מאזן יושב בנחת בבית חולים
יפה יוסף | 22-05-2018 14:58
ושכל הערבים ישרתו אותו.למה לא ייהנה? זה אחלה מקצוע לערבים.