בנט הנחה: נאומה של מרים פרץ ילמד בבתי הספר - סרוגים

בנט הנחה: נאומה של מרים פרץ ילמד בבתי הספר

שר החינוך, נפתלי בנט, הנחה את מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, ללמד במהלך השבוע הבא את נאומה של כלת פרס ישראל, מרים פרץ, אותו נשאה אמש בשם חתני וכלות הפרס

שר החינוך, נפתלי בנט, הנחה היום (שישי) את מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, ללמד במהלך השבוע הבא את נאומה של כלת פרס ישראל, מרים פרץ, אותו נשאה אמש בשם חתני וכלות הפרס. צוותי המקצוע במשרד יגבשו מערכי שיעור על בסיס הנאום אשר יילמדו בבתי ספר בכל רחבי הארץ.

"מרים פרץ, אם הבנים, האם של כולנו, איחדה ורוממה אמש בנאומה אומה שלמה כאשר הצליחה לצייר במילים את כמיהתה של החברה הישראלית כולה לאחדות ולשותפות", אמר בנט. "סיפורה של מרים, ובעיקרו בחירתה להמשיך לחיות ולהחיות דורות של תלמידים בכוח אישיותה, הם דוגמא ומופת לכולנו. במהלך השבוע הבא ילמדו תלמידי ישראל אודות הנאום, הערכים אותם הוא מבטא והמסרים המשמעותיים אשר הביאה מרים בפני מדינת ישראל. זכינו כולנו לשמוע אמש דברי אלוקים חיים, עתה נוודא כי אלו יחלחלו גם לדור הבא".

מרים פרץ, כלת פרס ישראל לחיזוק הרוח היהודית-ישראלית, שכלה את בניה אוריאל ואלירז ז"ל בקרבות בלבנון ובעזה. את הפרס קיבלה מרים על פועלה החינוכי לאורך שנים רבות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לנאומה של הגדולה מכולם
מירה דנציגר | 20-04-2018 14:11
לא הייתי מוכנה לנאומה של גב מרים פרץ וסבורני שהאומה כולה עצרה נשימתה למשמע נאומה המרטיט ומרעיד הלבבות של האשה המיוחדת הזו. מצטרפת לקהל הגדול שקם לכבודה ומחא כפיים ונוכל רק כולנו להצטרף לתפילתה שלה שהיא תפילת כולנו
2
הדבר מבורך מאוד
סתם אזרח | 21-04-2018 0:53
כדאי גם לערוך שעורים לשרים חברי הכנסת ובמיוחד לראש הממשלה. כשהוא יפנים את דבריה כולנו נרוויח
3
נאומה של מרים פרץ
תהילה דהאן | 21-04-2018 10:33
החלטה נבונה מאוד ללמד בבתי הספר את הנאום המרגש, הסוחף, שחילחל בליבנו, מילים כדרבנות. יש להשריש אותו לדורות הבאים הן בבתי הספר הממלכתיים והן בבתי הספר הממלכתיים דתיים ואף תורניים. אל נשכח שכמות גדולה של אוכלוסייה החיה בארצנו אינה חשופה לאמצעי התקשורת, ומתנתקים מתוך בחירה, ולכן נוצר פער בין המגזרים השונים בארץ, לכן חשוב שגם הם יכירו וילמדו אודות האשה המיוחדת וייתכן שיישמו ילק מדבריה.