לזה אלדד יניב לא ציפה בתוכניתו השנייה ב־103fm: עשרות המאזינים שעלו לשידור ושוחחו עמו הטיחו בו לא מעט ביקורת. לכן, כשעלה המאזין האלמוני והטיח בו כי הוא "חתיכת בטלן", לא התעורר חשדו.
רק אחרי שתי דקות של שיחה, וכאשר יניב דרש לדעת במה המאזין עובד, הוא הבין כי הוא משוחח עם חבר הכנסת אורן חזן, שהתקשר במפתיע ועלה לשידור.
במהלך שיחתם, כשאלדד יניב הזכיר לחבר הכנסת מהליכוד את שמו של ראש הממשלה, אמר חזן: "מה אתה מכניס עכשיו את נתניהו? יש לו את הצרות שלו עם המסתננים, הראש שלו במקום אחר". יניב שאל את חזן עד מתי תימשך השעייתו מהכנסת, וחזן שב וביקר בחריפות את היו"ר, יולי אדלשטיין, ואמר: "הדיקטטור הקטן לקח לי את הזכות לדבר בשם עם ישראל".
בהמשך, כשיניב סיפר על מפגש שקיים בכנס לפני הבחירות האחרונות עם חזן, אז מספר 30 האלמוני ברשימת הליכוד, נטול הסיכויים הריאליים להפוך לח"כ, השיב לו חזן: "איך פתחת עלי אז ותראה איפה אתה היום ואיפה אני, יא אללה".
תגובות
מה שיש לחזן בנעליו אין ליניב בראשו. מהלך על 2 שחי מקללות ושתיית חביות בירה כנ''ל