"אחגוג את החג בשמחה, עם חרוסת ואפס מרור" - סרוגים

"אחגוג את החג בשמחה, עם חרוסת ואפס מרור"

ראש הממשלה התייחס לחקירתו בפרשה 4000, וביקש להעביר את המסר: "יש לי ביטחון מוחלט שלא יהיה כלום - כי לא היה כלום". עוד טען: "אחגוג את החג בביטחון גדול, עם הרבה חרוסת ואפס מרור"

author-image
"אחגוג את החג בשמחה, עם חרוסת ואפס מרור"

ראש הממשלה נתניהו התייחס לחקירתו היום (שני) בפרשה 4000, וביקש להעביר את המסר לקראת החג: "יש לי ביטחון מוחלט שלא יהיה כלום – כי לא היה כלום". עוד טען: "אני אחגוג את החג הזה בשמחה גדולה, בביטחון גדול, עם הרבה חרוסת ואפס מרור".

בחשבון  הפייסבוק שלו, כתב: "תהנו עם המשפחות שלכם. אני אהנה עם המשפחה שלי". בהמשך ביקש, "אני רוצה לאחל לכולכם חג פסח כשר ושמח".

מוקדם יותר היום, נחקרו נתניהו ורעייתו שרה בחשד למעורבות בתיק השוחד. כשלראשונה גם הבן יאיר נחקר באזהרה בפרשה. נתניהו נחקר במעונו ברחוב בלפור בירושלים, שרה במשרדי להב 433 בלוד, ואילו הבן יאיר במשרדי רשות ניירות הערך.

נזכיר כי החשד בפרשה הוא שראש הממשלה נתניהו נתן הטבות כשר התקשורת לבעל השליטה בבזק שאול אלוביץ ובתמורה קיבל סיקור מפרגן באתר וואלה, הנמצא גם הוא בבעלותו.

ניר חפץ ושלמה פילבר הגיעו לחקירה

השלושה נחקרו לראשונה מאז חתם ניר חפץ – שהיה יועץ התקשורת של המשפחה – על הסדר עד מדינה, המצטרף לעדותו של עד מדינה נוסף בפרשה – מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, אף הוא מקורב לבני הזוג. השניים שהו בזמן החקירה במשרדי להב 433 במידה ויהיה צורך לעדות נוסף או לעימות עם פרטים שימסרו בני משפחת נתניהו.

גם דוד שרן, ראש לשכת נתניהו לשעבר, שנחקר בפרשה 3000 – תיק הצוללות, הגיע גם הוא למשרדי להב 433 לצורך החקירה.

החשדות נגד משפחת נתניהו, בנוסף לשוחד, הוא גם שיבוש הליכי חקירה, כפי שסיפר חפץ לחוקרים, כשהורה לבני המשפחה להשמיד את הטלפון הסלולארי שלהם ולמחוק את כל ההודעות והתכתבויות שבו.

מרשות ניירות ערך ודוברות המשטרה נמסר: "בהמשך לחקירה משותפת, משעות הבוקר מבצעות היחידות החוקרות פעולות חקירה שונות. החקירה מתנהלת בליווי של פרקליט המדינה ותחת פיקוחו, ובאישור היועץ המשפטי לממשלה".

"נאום החרוסת" של נתניהו

הצטרפו לנאום שלי עכשיו בגני התערוכה. שתפו עכשיו >>

פורסם על ידי ‏Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‏ ב- יום חמישי, 22 במרץ 2018

נתניהו חזר על הביטוי שהשתמש בו ביום חמישי האחרון במהלך נאומו באירוע הרמת כוסית של מפלגת הליכוד לכבוד חג הפסח, בגני התערוכה בתל אביב. שם חילק את העם למי שאוהבים חרוסת ולאלה שמעדיפים מרור, ועל כן ייזכר נאומו "כנאום החרוסת".

"בשבוע הבא נחגוג את חג הפסח", המשיך ראש הממשלה, "כל העם שלנו זה משפחה אחת גדולה. ואתם יודעים כמו בכל משפחה יש מי שבוחר בחרוסת וזה הרוב, ויש מישהו שבוחר במרור, זה המיעוט. מרור, מרור. אז אוהבי המרור, או לפחות חלק מהם, הם רואים שאזרחי ישראל מדרגים את עצמם פעם אחר פעם במקום גבוה מאוד במדד האושר העולמי, מעל בריטניה, מעל צרפת, גרמניה, ארה"ב".

"אז מה אומרים, מה אומרים אוהבי המרור לאוהבי החרוסת? אומרים להם: אתם מזוכיסטים, אתם חיים בגן עדן של שוטים. כך הם אומרים. איזו התנשאות, איזה זלזול. איך אמר דוד אדרי מירוחם? 'אנשים פה מזוכיסטים שבוחרים בליכוד פעם אחר פעם? כולם מזוכיסטים? תראו מה אומרים על ביבי והוא עולה בסקרים'".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חג חירות לביבי המלך
רון | 26-03-2018 20:40
ביבי נתניהו חג שמח חג חירות לך ולנו שניזכה להישתחרר מכל שונאיך ואוייבך הרשעים העם אוהב אותך ובחירות הבאות אנחנו נוכיח לך את אהבתנו .מאיתנו דור מצויין
2
לא יעזור לבולשביקים למרוד במלך ביבי היקר. ה' סייע לביבי להפוך את ישראל לגן עדן.
עמוס | 27-03-2018 8:34
גם ערוץ 20 יתחיל למעך את השמאל שונא ישראל. חג שמח ביבי ומשפחתו