לאחר שתופעת שירת המונים, הפכה לאחד מהלהיטים העכשוויים בזכות מיזם 'קולולם'. קהילת "שבטי ישראל" ברעננה המורכבת בחלקה מעולים מארצות אנגלו-סקסיות החליטו ליצור ביצוע מאחד לזכרו של הרב דניאל בלר זצ"ל, רב הקהילה שהלך לעולמו לפני כשנתיים.
למעלה מ400 גברים, נשים וילדים התאחדו לבצע את "ראו בנים" לזכרו של הרב דניאל בבית הכנסת והתוצאה לפניכם.
תגובות
יפה, אבל כשר? תלמוד בבלי מסכת סוטה דף מח עמוד א אמר רב יוסף: זמרי גברי ועני נשי - פריצותא, זמרי נשי ועני גברי - כאש בנעורת. למאי נפקא מינה? לבטולי הא מקמי הא.