צפו: כך ילמדו בחמ"ד על 70 שנות המדינה - סרוגים

צפו: כך ילמדו בחמ"ד על 70 שנות המדינה

הבוקר נפתח שבוע החמ"ד בבתי הספר ברחבי הארץ. לרגל יום "חמ"ד של תורה", אגודת ידידי החמ"ד הפיקה ערכות לימוד בנושא השנתי של 70 שנה למדינה לאור חזון הנביאים. צפו בתכניות הלימוד

author-image

חלק מערכת הלימוד של אגודת ידידי החמ"ד לבוגרים (צילום: יח"צ החמד)

הבוקר (ה') נפתח שבוע החמ"ד ב- 3,575 מוסדותיו. החמ"ד מונה 2,850 גני ילדים, 430 בתי ספר יסודיים, 260 בתי ספר על יסודיים וכן 35 מוסדות חינוך מיוחד שמהווים יחד למעלה מ-300,000 תלמידים המתחנכים בכל רחבי ישראל.

השבוע נפתח ביום הלימוד "חמ"ד של תורה", שבו התלמידים ילמדו שיעורי תורה שונים. "החלטנו לפתוח בצורה רשמית את אירועי השבוע הזה דווקא ביום של לימוד תורה של כלל התלמידים, שכן חזון ומשנת החמ"ד מושתתים על החיבור בין התורה המנחה את נתיבותינו, לחיים" אמר ראש מנהל החמ"ד אברהם ליפשיץ.

"כשמתבוננים בחזון החמ"ד ורואים את יחסו של האדם לעמו, לארצו ולאלוקיו, מבינים שלימוד התורה וחיי תורה הם הדרך שלנו והם מתפרטים לכל העשייה הגדולה בכל הרבדים" הוסיף. "השבוע התקיים גמר ליגת החמ"ד סל בין כל המוסדות העל יסודיים לבנים, ובשבוע הבא יתקיים יום 'האקטון' דיגטלי שמהותו פיתוח אפליקציה חברתית. החמ"ד עוסק בחסד בעשיה, בנתינה וכל אלו תוך חתירה למצוינות לימודית ללא פשרות. כל אלו הם ביטויי תורה המתפשטת למרחבי החיים".

צפו בסרטון מערכת הלימוד של אגודת ידידי החמ"ד לצעירים (צילום: יח"צ החמד)

לרגל יום הלימוד, אגודת ידידי החמ"ד הפיקה ערכות לימוד אטרקטיביות מותאמות שלב גיל-לגנים, לבתי הספר היסודיים והעל יסודיים בנושא השנתי של 70 שנה למדינה לאור חזון הנביאים. כל מוסד חינוך בחר דרך משלו לממש את יום הלימוד: יש שעושים זאת בלימוד משותף של כלל ביה"ס, יש שהזמינו הורים ואפילו סבים וסבתות ויש שמקיימים זאת דרך חניכה של תלמידים בוגרים את התלמידים הצעירים יותר.

"ההיענות הגבוהה של מוסדות החינוך אשר בקשו לצטרף למיזם ולקיים את יום הלימוד – מדהימה ומרגשת" אמר נשיא אגודת ידידי החמ"ד, הרב יצחק לוי. "מאות אלפי תלמידים בחמ"ד לומדים תורה בפתחו של השבוע המעלה על נס את ערכי החמ"ד וחזונו-יש בזה אמירה גדולה ומשמחת!"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו