סמוטריץ': "אפשר לפתור את המשבר עם הבית היהודי ב-10 דקות"

סמוטריץ': "אפשר לפתור את המשבר עם הבית היהודי ב-10 דקות"

ח"כ בצלאל סמוטריץ בועידת דת ומדינה של מפלגת האיחוד הלאומי: "המשבר בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי הוא פייק משבר אין שום סיבה אמיתית שהיחד הזה שעובד כבר שתי קדנציות לא ימשיך קדימה"

"אפשר לפתור את המשבר עם הבית היהודי ב-10 דקות"
  (צילום: הלל מאיר)

ח"כ בצלאל סמוטריץ בועידת דת ומדינה של מפלגת האיחוד הלאומי: "המשבר בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי הוא פייק משבר ואם בנט רוצה הוא פותר את זה בעשר דקות

"אמר בצדק רב השר בנט אתמול בארהב, שמשבר הגיוס הוא פייק משבר ואם ראש הממשלה רוצה ב-10 דקות הוא פותר את הבעיה. את המשבר המלאכותי שיש בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי, השר בנט פותר בעשר דקות. הוא נושא באחריות ואין שום סיבה אמיתית שהיחד הזה שעובד כבר שתי קדנציות לא ימשיך קדימה – כמובן כמפלגה ציונית דתית מובהקת".

מוקדם יותר היום חשפנו בסרוגים כי בפגישה בין הרב אליקים לבנון לבכירים בבית היהודי הוא קרא להם להתפצל מהאיחוד הלאומי ולרוץ כשתי רשימות נפרדות – מה שיגדיל את כוחה האלקטורלי של הציונות הדתית.

בן דהן: בשבועות הקרובים יתחדשו המגעים לאיחוד המפלגות

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן שפרש מהאיחוד הלאומי לבית היהודי, חשף: "בשבועות האחרונים, התחדשו ויתחדשו המגעים בין מפלגת הבית היהודי לבין מפלגת תקומה, על בסיס המתווה אותו הצעתי בעבר. אני חייב לציין שאני באופן אישי מרגיש מוזר לומר את המילים "מגעים בין המפלגות", שכן באמת אין הבדל בין המפלגות. לכן אנחנו חייבים להתאחד פעם אחת ולתמיד. השקפת עולמנו היא הראויה והנכונה להנהיג את עם ישראל."

"כדי להצליח בכך – הבסיס חייב להיות יציב ואיתן, לכן רוב הציבור רוצה ומייחל לאחדות המחנה.  אני קורא מכאן לידידי הטוב השר אורי אריאל:בוא ונשב עם השר נפתלי בנט, שלושתנו, ונקדם את עניין האיחוד, ויחד נמשיך לפעול למען עם ישראל, תורתו וארצו."

השר אריאל השיב מיד: "מוכן להיפגש עם בנט הערב או מחר בבוקר"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הוא ב10 דקות ידרוש מבנט שישריין אותו במקום השלישי וזהו!
אורי | 07-03-2018 10:28
הוא רק מחפש את הכיסא שלו
2
טעות גדולה של הימין לרוץ ביחד
יורים לעצמנו ברגל | 26-07-2018 16:50
פעם אחר פעם הולכים לאיבוד מנדטים. מפלגת הליכוד הבינה שזה לא רעיון טוב אחרי פעם אחת של איחוד עם ליברמן. הבית היהודי, משום מה, מסרב להבין.