נער אלמוני צילם סלפי עם ג'סטין טמברלייק והפך לכוכב

נער אלמוני צילם סלפי עם ג'סטין טמברלייק והפך לכוכב

את הרגע הגדול אתמול באירוע הספורט החשוב באמריקה 'סופרבול', תפס ילד אנונימי בן 13 שצילם במפתיע סלפי עם הכוכב ג'סטין טמברלייק שהופיע במופע המחצית

לידיעת אורן חזן: זה הסלפי החדש שמשגע את הרשת

אירוע 'הסופרבול' הנחשב לאירוע הספורט החשוב באמריקה, התקיים אמש (ראשון) אבל מה שהעסיק היום את הרשת ממש לא היו תוצאות משחק הפוטבול המכריע וגם לא מופע המחצית, אלא סלפי של ילד אנונימי.

מאז אתמול בלילה הרשת לא מפסיקה לדבר ולצייץ על הנער ראיין מקנה, בן ה13 ממסצ'וסטס, שהצליח לתפוס במהלך הופעת המחצית סלפי עם הכוכב ג'סטין טימברלייק וזכה לכינוי "סלפי קיד".

ראיין שעד לפני יממה היה ילד אנונימי לחלוטין, זכה להפוך בין לילה לכוכב רשת בגלל רגע קטן. "בהתחלה ניסיתי לצלם סלפי, והטלפון שלי מת, ואז הוא חזר" הסביר ראיין לערוץ- ABC ששאל אותו מדוע התעסק כל כך הרבה בטלפון כאשר טימברלייק התקרב אליו.

הסרטון בו נראה ראיין עם ג'סטין טמברלייק זכה תוך שעות ספורות למיליוני צפיות ואלפי ציוצים תחת האשטאג #SelfieKid. גם חשבון הטוויטר של ראיין זכה למאות אלפי עוקבים תוך זמן קצר ונמצא כרגע במצב מושבת עקב הפעילות היוצאת דופן

חשבון הטוויטר של הנער שהפך לכוכב

"כבר מלכתחילה, זה היה מטורף להיות בסופרבול ואז פתאום להפוך למישהו שכולם מדברים עליו. אני עדין לא מאמין", סיפר הנער הצעיר. אביו ג'ון מקנה שהיה יחד עם בנו במשחק סיפר בראיון "התרגשנו מאוד אחרי הסלפי ואנשים רבים מהקהל רצו ללחוץ לנו יד".

קבלו את המקבץ:

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אתם מצליחים להבין מה ההתרגשות?
שיר | 06-02-2018 9:44
אני לא