מכבי ת"א ממשיכה את המסע המוצלח שלה ביורוליג השנה, והשלימה ניצחון כפול על אולימפיה מילאנו.
הצהובים התפוצצו בהתקפה עם 57 נקודות במחצית ו-111 בסך הכל, מול 102 של האיטלקים, במה שנראה יותר כמו תוצאת NBA. הגנות לא היו כל כך אתמול, אבל ההתקפה נתנה תפוקת שיא לעונת 17/18.
במכבי בלטו כרגיל פייר ג'קסון ואלכס טיוס, יחד עם תצוגה טובה של נוריס קול, אליו הצטרפו תומאס, בולדן ורול. גם הפעם הישראלים הציגו מספרים נמוכים יותר.
תגובות
כל הכבוד על הניצחון בליל שבת! בחורינו המצויינים לא חששו לחלל שבת ובאו על שכרם בניצחון יפה.