אחרי המבוכה: סאגת עמיר בניון הגיעה לסיומה - סרוגים

אחרי המבוכה: סאגת עמיר בניון הגיעה לסיומה

לאחר שבקשת הויזה שלו סורבה, הזמר עמיר בניון קיבל הבוקר בשורות טובות בדמות אישורה, מהלך אשר יאפשר לו לטוס ולהשתתף ביום שני בכנס הצפוי להיערך באו"ם

author-image
אחרי המבוכה: סאגת עמיר בניון הגיעה לסיומה
  (צילום: יוסי זליגר/פלאש90)

לאחר שבקשת הויזה שלו סורבה, הזמר עמיר בניון קיבל הבוקר (שישי) בשורות טובות בדמות אישורה, מהלך אשר יאפשר לו לטוס ולהשתתף ביום שני בכנס הצפוי להיערך באו"ם שם הוא יבצע את השיר 'האחרון שנשאר' בטקס יום השואה, יחד עם הזמרים מירי מסיקה ודוד ד'אור.

"מה שהיה היה"

בטקס באו"ם שייערך ביום שני צפויים להשתתף נציגי עשרות מדינות, ניצולי שואה ואישי ציבור. הטקס ייערך בנוסף לציון 30 שנה למצעד החיים. "אני שמח לייצג את ארצי ואת עמי בטקס לזכר קדושי השואה", אמר בניון. "מה שהיה היה ומשימה חשובה לפנינו".

"שמחתי שבקשתנו נענתה"

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי בירכה על הענקת הוויזה: "עמיר בניון יצא לייצג אותנו באו״ם ביום השואה הבינלאומי כפי שתוכנן. שמחתי שבקשתנו לאמריקאים בסוגיית הויזה נענתה, ועמיר יופיע לצד מירי מסיקה ודוד ד'אור בטקס החשוב הזה".

כזכור, לפני כשבועיים פורסם כי בניון ביקש ויזה אך נתקל בסירוב מצד הקונסול, על אף שהציג בפניו מכתב הזמנה רשמי מהאו"ם. הקונסול אף מסר לזמר הסבר בכתב: "אנו מצטערים להודיעך כי אינך זכאי לוויזת מבקרים תחת סעיף 214 (B) לחוק ההגירה והאזרחות של ארה"ב. סירוב תחת סעיף זה משמעותו כי לא הצגת בפני הקונסול הוכחות מספקות לכך שבכוונתך לציית לתנאי הוויזה שביקשת. בעוד שלכל סוג ויזה ישנם קריטריונים ייחודיים לזכאות, ישנו קריטריון אחד המשותף לכולם והוא חובתו של המועמד להוכיח את כוונתו לשוב לארצו".

עוד נכתב בהחלטה כי "על פי רוב, מועמדים לוויזה אשר עומדים בקריטריון זה מסוגלים להוכיח כי יש להם קשרים חזקים לארצם, המבטיחים את חזרתם לאחר ביקור קצר בארה"ב. הקשרים הללו כוללים מחויבות מקצועית, משפחתית, לימודית או חברתית. בבקשה זו לא הצגת הוכחות המצביעות על קשרים אשר יבטיחו את חזרתך לארצך לאחר הביקור בארה"ב".

אלא שכאמור הבוקר הסאגה המביכה הגיעה לסיומה ובניון יוכל לייצג את מדינת ישראל ואת זכר השואה על הבמה המכובדת באו"ם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו