אפל נכנעים: "נאפשר לבטל את האטת האייפונים" - סרוגים

אפל נכנעים: "נאפשר לבטל את האטת האייפונים"

מנכ"ל אפל טים קוק התייחס לראשונה לסערה שפרצה לאחר שהחברה הודתה שהיא מאיטה מכשירי אייפון ישנים. בדבריו הבטיח כי בקרוב ישיקו אפליקציה שתזהיר אם הסוללה צריכה החלפה- ותאפשר לבטל את ההאטה לחלוטין

author-image
אפל נכנעים: "נאפשר לבטל את האטת האייפונים"
  תאפשר לבטל את ההאטה. סוללת מכשיר אייפון 7 (צילום: שאטרסטוק)

המחאה השתלמה: מנכ"ל אפל טים קוק התראיין אמש לרשת ABC News והתייחס לראשונה לסערה הציבורית שפרצה לאחר שהחברה הודתה כי היא מאיטה בכוונה מכשירי אייפון ישנים במטרה לשמור על חיי הסוללה.

במהלך הראיון קוק הבטיח כי העדכון הבא של מערכת ההפעלה iOS תכלול הגדרה חדשה שתאפשר למשתמשים לבטל לחלוטין את אפשרות ההאטה. "היינו צריכים להיות ברורים יותר לגבי ההאטות" טען קוק. "בעדכון הבא נאפשר להזהיר שאנחנו מורידים את הביצועים שלו באחוזים מסוימים, כדי שהוא לא יסבול מאתחולים לא צפויים. ואם הם לא ירצו את זה- נאפשר לבטל את האטת האייפון".

בנוסף, החברה תשיק בקרוב אפליקציה שתעקוב אחרי חיי הסוללה של הטלפון, ותזהיר את המשתמשים במידה והם מתקרבים לאזור ההאטה או נדרשים להחליף את הסוללה. "אנחנו מתכוונים להעניק לאנשים נראות מלאה לגבי מצב הסוללה שלהם" הבטיח קוק. "זה יהיה מאוד מאוד שקוף".

יפעל לשקיפות גבוהה יותר. מנכ"ל אפל טים קוק (צילום: שאטרסטוק)

מנכ"ל החברה התייחס גם לפיצוי הקודם של החברה לסערה, במסגרתה הוזילו את המחיר של החלפת סוללה למכשירים ישנים. קוק הבטיח כי הם לא מתכוונים להעלות מחדש את המחירים, וישאירו את המחיר המוזל לתקופה בלתי מוגבלת.

כזכור, בעקבות ההודאה הוגשו תביעות ייצוגיות רבות ברחבי העולם נגד ענקית הטכנולוגיה, בטענה שההאטה נעשית כדי לעודד לקוחות לקנות מכשירי אייפון חדשים. באפל הבטיחו כי זו לא הייתה הכוונה, ופרסמו התנצלות באתר הרשמי של החברה.

"מעולם לא עשינו דבר כדי לקצר בכוונה את חיי מוצר כלשהו של אפל, או לפגוע בחוויית המשתמש כדי לקדם שדרוגים של לקוחות" טענו בהודעה. "המטרה שלנו תמיד הייתה ליצור מוצרים שהלקוחות שלנו אוהבים- ולגרום למכשירי האייפון להחזיק זמן רב ככל האפשר הוא חלק חשוב מזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מעניין מדוע זה לא קורה בטלפונים עם אנרואיד?
או שזה כן קורה? | 18-01-2018 13:08
.