מבזקים

יו"ר הקואליציה: "המפגינים ברוטשילד חוצים קווים אדומים"

יושב ראש הקואליציה דוד אמסלם הגיב להפגנות הערב (שבת) המתקיימות בתל אביב: "הפגנות השמאל התחילו בלחץ פסול נגד גורמי האכיפה, המשיכו בתמונות שלי ושל ביטן כקופים וצ'חצ'חים, הגיעו בשבוע שעבר לגיליוטינה והסתה לרצח והערב – שלט 'בוגדיהו' נגד ראש הממשלה".

עוד אמר כי "המפגינים ברוטשילד רוצים להחליף שלטון שלא באמצעות הקלפי ובדרך הם חוצים קווים אדומים פעם אחר פעם. ראשי השמאל, לפיד וגבאי, חייבים לעצור את ההסתה בטרם יהיה מאוחר מדיי", דברי אמסלם.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
5
אברהם
31.12.17

שקרנים המפגינים השמאלניים ברוטשילד טוענים שזאת הפגנה של ימניים ושמאלניים.שקר וכזב.עצם העובדה שאתם מפגינים עם עם bds שתומכים בהשמדת מדינת ישראל וגם כשהמפגינים להרחקת המסתננים התקרבו אליכם ידעתם יפה מאוד לגדף אותם.על מי אתם עובדים? זבלות!!