מה ארדן חושב על המתקפה של נתניהו על המשטרה.צפו - סרוגים

מה ארדן חושב על המתקפה של נתניהו על המשטרה.צפו

במהלך דיון במליאת הכנסת שאל ח"כ שטרן את השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אודות הנאום של ראש הממשלה אמש וביקש שיתייחס לדברים החמורים שאמר נתניהו על המשטרה. זה מה שארדן השיב לו

author-image

בתגובה לשאלה ששאל ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) את השר לביטחון פנים גלעד ארדן אודות הנאום של ראש הממשלה אמש: "כשראש הממשלה זורק את המשטרה לפח יחד עם ההמלצות שלהם. אתה אחראי על המשטרה ובמושגים שלי אתה המפקד העליון שלה. ואני שואל את עצמי איפה השר לביטחון פנים?", שאל ח"כ שטרן את השר ארדן.

"אני מגבה את משטרת ישראל מיום כניסתי לתפקיד אני אומר מעל כל במה שאני חושב שהמשטרה עושה את תפקידה וזה תפקידה ואני לא מטיל דופי בתפקידה" ענה השר. "אני יכול להכנס אבל אתה לא תקבע את העיתוי. אני אעשה את זה בימים הקרובים. זה מצריך הסבר קצת יותר מעמיק לדברים שראש הממשלה אמר אתמול".

השר הוסיף: "חלק מהדברים שהוא אמר יש בהם צדק וצריך להסביר אותם בצורה מעמיקה יותר לציבור". עם זאת ארדן הבהיר כי "אני לא שלם עם כל האמירות ואני לא שלם עם הסגנון או הפרשנות שיכולה להינתן לדברים הללו אבל הנושא הוא יותר מורכב מאיך שאתה מנסה להציג אותו וזה נכון שלהמלצות המשטרה, דרך אגב בחקירה שבה הסמכות על פי חוק נתונה ליועץ המשפטי לממשלה אין מעמד וגם אין המלצות יש סיכום חקירה. ולכן כפי שאמרתי הנושא הזה יותר מורכב ואני בהחלט אתייחס אליו בימים הקרובים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו